א.ב מוראנו לוגו
קניית מגרש להשקעה

מאמר קצר שייתן תמונה כללית על קניית מגרש להשקעה

השקעה בנדלן היא ללא ספק אחת האופציות המבטיחות ביותר, כאשר אנחנו מדברים באופן כללי על המשמעות של השקעה בעולם הנדלן. קניית מגרש להשקעה זו אחת הדרכים להשיע בעולם הנדלן, עולם בו יצירה של תשואה משמעותית לאורך זמן היא דבר מעט מורכב. מדוע? משום שלכתחילה רכישה של נכס בישראל זה לא הדבר הכי משתלם שאפשר לעשות, כאשר אנחנו מדברים על עולם ההשקעות, לא תמיד הפניה הראשונה של רבים תהיה לעולם הנדלן. אנחנו כמובן לא מדברים על צעירים שרוכשים דירה ראשונה, אלא על השקעות לטווח ארוך שנועדו לאפשר לכם להרוויח עוד ועוד כסף לאורך זמן.

קניית מגרש להשקעה זו באמת אחת הדרכים הטובות ביותר ככל הנראה לאפשר לכם להגיע לתשואה חלומית לאורך זמן. אלא שכמו במקרים רבים, גם כאשר אנחנו מדברים על קניית מגרש להשקעה, חשוב מאוד לדעת כי קניית מגרש להשקעה זה לא משהו שהיינו ממליצים לעשות אותו ללא עזרה של איש מקצוע מנוסה. על האתגרים והיתרונות של קניית מגרש להשקעה, נדבר בהרחבה ממש עכשיו.

מה חשוב לדעת לפני שיוצאים לתהליך של קניית מגרש להשקעה

  1. קניית שטח זה לא אומר בהיכרח שתרכשו שטח שתוכלו לעשות עליו כל העולה על רוחכם: קניית שטח זה דבר אחד, אבל במקרה של קניית מגרש להשקעה בישראל, חשוב לדעת כי לא כל הקרקעות בארץ אלו קרקעות שעל פי חוק מאושר לבנות עליהן. כלומר, קניית מגרש להשקעה שנעשית באופן לא מקצועי עלולה להוביל אתכם לרכוש קרקע שאולי נמצאת תחת דיון משפטי, עקב העובדה כי לצורך העניין, קרקעות ביהודה ושומרון לדוגמא יכולות להיות קרקעות שנמצאות בדיון משפטי שכן לא ברור למי בדיוק שייכת הקרקע. אתם עלולים במקרה אחר ללכת על קניית מגרש להשקעה שבכלל לא מופשר לבנייה, אלא נועד עבור מפעלים תעשייתיים או בשביל גידולים חקלאיים. אל תחשבו שהתהליך הבירוקרטי, זה שאמור להפוך את אותן קרקעות למקום בו תוכלו לבנות את החלום שלכם, הוא תהליך קל ופשוט. מדינת ישראל, כמו מדינת ישראל, בקלות רבה מדי עלולה להוביל אתכם לשנים ארוכות של בירור, רצוא ושוב, כך שתמצאו את עצמכם 'מדממים כסף' הרבה לפני שתראו את האור. אנחנו, אלו העובדים אצל א.ב רומאנו מכירים באתגר הזה וחשוב לנו להגיד כי אנחנו עושים הכל כדי להבטיח לכם שבמקרה בו אתם הולכים על תהליך של קניית מגרש להשקעה דרכנו, אנחנו נעשה הכל כדי להבטיח שתמצאו מגרש שבאמת יתן לכם את המענה הטוב ביותר באופן כזה שיאפשר לכם להכניס ממנו כסף בסופו של דבר ולא רק 'לדמם כסף' בטווח הארוך.
  2. אל תשכחו כי קניית מגרש להשקעה זה לא הכסף היחיד שאתם עתידים להוציא: זה מפתה מאוד לחשוב כי המחיר של קניית מגרש להשקעה, בין אם מדובר על רכישה של מגרשים חקלאיים למכירה ובין אם אנחנו מדברים על מגרשים למכירה עבור דברים אחרים, זה הכסף היחיד שיוצא בסיפור הזה. אבל האמת היא שאנחנו מדברים על רכישה שהכסף שיוצא על רכישת הקרקע עצמה זה רק קצה הקרחון. בין אם אתם רוכשים מגרשים חקלאיים למכירה ובין אם אתם עסוקים בתהליך של קניית מגרשים למכירה, אל תשכחו כי בסופו של דבר גם משלם המיסים הישראלי ידרוש את חלקו בדבר. קניית מגרש להשקעה הוא משהו שאתם צריכים להיות בטוחים מראש כי יש לכם את כל הכסף הדרוש לכם כדי להגיע, בסופו של דבר, למצב בו יש לכם מספיק כסף עבור כל הפרוצדורות הנלוות לרכישת השטח.
  3. אתם חייבים להגיע ממוקדים: בין אם מדובר על רכישה של שטח לבנייה של בניין חדש ובין אם אנחנו מדברים על רכישה של שדה חקלאי, אנחנו, העובדים אצל א.ב מוראנו חייבים להבין בדיוק מה אתם מחפשים. האם אתם רוצים לרכוש קרקע לבנייה של בניין מגורים, האם אתם מעוניינים לרכוש קרקע שתאפשר לכם לגדל את הגידולים שתמיד חלמתם לגדל ועוד, ללא כל ספק, מיקוד זו הדרך שלנו להצליח למצוא את הפתרונות הטובים ביותר, הקרקעות המתאימות ביותר לרכישה, במחירים נוחים.
  4. אל תשכחו לבוא לראות מה אתם קונים: עולם הנדלן לעיתים מתעתע. משום שהוא מזכיר במידת מה רכישה של חברות הנסחרות בבורסה, לעיתים זה נדמה שכל מה שצריך לעשות הוא פשוט לרכוש איזו אדמה רחוקה ולחכות לדיבידנתים. אבל כאשר אנחנו מדברים על השקעה בתחום הנדלן עלינו לזכור כי מדובר על תחום בו אתם צריכים להיות בשליטה. כלומר, אנחנו, העובדים אצל א.ב מוראנו לא ממליצים על רכישה של אדמות וקרקעות במה שנקרא 'שלט רחוק' אלא תוך כדי הבנה של המציאות, קריאה של המפה, היכרות עם השטח שתאפשר לכם לקבל החלטות טובות יותר בהמשך הדרך.

הדרך אולי לא קלה אבל היא משתלמת בהחלט

אין כל ספק בכך שרכישה של קרקע בישראל היא תהליך מורכב, לא קל בכלל, מה שפעמים רבות מתברר בתור משהו שאולי נדמה לרגעים כלא משתלם. האתגר הבירוקרטי יכול בהחלט למנוע רבים מלהיכנס לתחום הזה. אבל אולי זה הזמן להגיד, כי בעיננו, ללא כל ספק, הבחירה להשקיע את הכסף בנדלן היא אולי משהו שברגע הראשון מרגיש מטורף, אבל ברגעים הבאים מתברר בתור הבחירה הנכונה ביותר.

נדלן, כמו יתר המשאבים היציבים, הוא מה שלמעשה לעולם לא ממש מאבד מערכו. בסופו של יום, וודאי במדינת ישראל, אנחנו מדברים על משאבים מוגבלים. כך שברגע בו יש לכם פיסת אדמה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי זו תאפשר לכם רווחה כלכלית בעתיד הרחוק. אמנם ברגעים מסוימים ידמה כאילו מדובר על בחירה שגויה, אבל אנחנו בטוחים כי בסופו של יום תשמחו בבחירה הזו.

התפקיד שלנו הוא לעזור לכם

האמת היא, מה שנראה לאחרים כמו תהליך בלתי אפשרי, עבורינו, אלו העובדים בחברת א.ב מוראנו למצוא קרקע נדלנית זו האומנות שלנו. להצליח למצוא את הנקודה שתאפשר לכם מצד אחד רכישה במחירים משתלמים ומהצד השני, לדעת כי בעתיד אנחנו צופים הפשרת בנייה, עליה במחיר הקרקע ועוד, החוויה של למצוא את הדבר הנכון, זה סיפוק שאין כדוגמתו.

חשוב לנו ללוות את הלקוחות שלנו לאורך התהליך. לשמוע מהם כל הזמן מה השאיפות שלהם ומה החלומות. אנחנו מגיעים עם הרבה ידע בתחומים שונים כאשר כולם בסופו של דבר נועדו כדי להצליח למצוא לכם את האדמה הטובה ביותר להשקעה. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הכלים כדי להצליח להגיע לתוצאה לה קיוויתם לאורך כל הדרך.

אנחנו מחכים לכם, מחכים לשיחות שלכם, לטלפונים שלכם, רוצים להתחיל תהליך מהנה, מלמד, מבטיח. אנחנו נעשה הכל כדי להוביל אתכם למציאה של הדבר הנכון עבורכם. אנחנו נשמח מאוד להצטרף אליכם ביחד למסע מוצלח.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן