א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו נכסים מניבים להשקעה

הגיע הזמן להפסיק לצבור ריביות: נכסים מניבים להשקעה

החלטתם להפסיק לצבור ריביות בבנק ולהתחיל להשקיע, עולם ההשקעות מגוון ואיתו מגיעות עשרות אפשרויות של אפיקי השקעה, חלקן טובות חלקן טובות פחות. באיזה אפיק השקעה נבחר, מה הוא נכס מניב להשקעה, מה אנחנו צריכים לדעת לפני השקעה בנכס ואיפה נוכל למצוא אחד כזה. החלטנו לעשות לכם קצת סדר בראש ולרכז עבורכם את כל המידע החשוב בדבר נכסים מניבים להשקעה.

נכסים מניבים להשקעה – במה מדובר?

לקראת סוף העשור השני של המאה ה – 21 אנו רואים עליה בכמות האנשים אשר בוחרים להשקיע את כספם בנדל"ן. זה לא מפתיע לנוכח העובדה שכל הבנקים בעולם מציעים אפיקי השקעה לא אטרקטיבים במיוחד שגורמים לכסף שלנו להישאר יתום. כאשר אנו מדברים על נכסים מניבים להשקעה אנו מדברים על התשואה של הנכס, האם הנכס מספק תשואה כספית גבוהה, באיזה צורה. עסק מניב הוא עסק שלרוב מהיום הראשון נוכל להזרים מזומנים לכיסנו. עסק מניב יכול להיות חנות בקניון, משרד, חניון, קניון, בית מלון, עסק פריטת צ'קים, תחנות דלק ועוד. הנכס יכול להוות מקום מגורים ולפעמים עסק מסחרי. התשואות אותם נוכל להרוויח משתנות בהתאם לרמות הסיכון בכל אחד מאפשרויות ומושפעות משינוים בארץ ההשקעה.

משקיעים רבים בוחרים להשקיע ברכישת נכס בצורת בית. ניתן לקנות היום ברחבי העולם בית החל מ – 150 אלף ש"ח. לכן, גם משקיעים אשר בידם הון התחלתי קטן יותר יכולים להתחיל להשקיע ולצבור רווחים מהרגע הראשון. בעזרת הון מועט יוכלו לצבור נכסים, להגדיל את ההשקעות ובאמצעות השכרה ומכירה לצאת עם תשואות גבוהות אף יותר.

רכישת נכס מניב: מה עלינו לדעת?

לפני שאנו רוכשים נכסים מניבים להשקעה, אנו צריכים לשאול את עצמנו האם נוכל לעמוד בהוצאות כלכליות אשר היו בלתי צפויות בתחילת התהליך בהנחה והנכס לא מניב כמו שחשבנו. בעזרת הכוונה של בעל מקצוע נצטרך להתאים את ההשקעה בנכס ליכולות הפיננסיות הנוכחיות והעתידיות של המשקיע בהתחשב בהמון פרמטרים. כמות השקעה, הון אישי, חסכונות, מקום העבודה ומשכורת נוכחית. משקיעים רבים ימצאו לא מתאימים להשקעה בנכס עם תשואה גבוהה במיוחד עם אפיקי סיכון גבוהים. אך עם זאת ימצאו מתאימים בהשקעה בנכס אחר בו כמות ה-תשואה גבוהה אך רמת הסיכון נמוכה משמעותית.
כאשר אנו מחליטים להשקיע בנכסים מניבים להשקעה אנו צריכים לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים:

  1. מיקום הנכס – נצטרך לשאול את עצמנו אם נרצה לרכוש נכסים מניבים להשקעה במקום מרכזי באחת מהטרמינלים הגדולים במדינה אליה ניגש, יש לקחת בחשבון שהמחיר יהיה גבוה בהתאמה. או שמא נרצה להשקיע בערים מרוחקות יותר בהם המחיר יהיה נמוך יותר בהתאם. המחיר לא מתייחס לעניין של ביקוש והיצע אלא לאזורים.
  2. גודל הנכס – מי הם קהל היעד שלנו? בהנחה ונרצה לפנות לסטודנטים וזוגות צעירים נצטרך להשקיע בדירות קטנות – דירות סטודיו, חדר אחד עד שני חדרים. כאשר אנו מדברים על משפחות גדולות אנו נקנה דירות עם מספר חדרים, לרוב 3 ומעלה.
  3. תחבורה ציבורית ומרכולים – הנכס צריך להיות קרוב לתחנות תחבורה ציבורית אשר פועלות באופן קבוע ותדיר במשך היום. בנוסף יש חשיבות לסופרים ומרכולים בקרבת מקום.
  4. עלות הנכס – יש להתאים את עלות הנכס בהתאם להון האישי של המשקיע. נכס שעלותו נמוכה יותר יכסה בדרך כלל את השקעתו בצורה מהירה יותר. נכס שעלותו גבוהה יותר יכסה את השקעתו בצורה איטית יותר. כמובן שלכל אחד את היתרונות והחסרונות שלו.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן