א.ב מוראנו לוגו
נדלן מסחרי למכירה נתיב השקעה משתלם א.ב מוראנו קרקעות למכירה

נדל"ן מסחרי למכירה – נתיב השקעה משתלם!

נדל"ן מסחרי הינו, תחום השקעה אשר ממשיך לתפוס תאוצה בשנים האחרונות בקרב משקיעים רבים, זאת לאור האטרקטיביות במחירי הרכישה ולאור הפוטנציאל הגדול לתשואות גבוהות או להכנסה חודשית קבועה אשר מגיעה כדמי שכירות, וזאת ביחס לנתיב השקעה בתחום של נדל"ן למטרת מגורים אשר דורש הון התחלתי גבוה ואף על פי כן, אינו מבטיח כלל כי התשואות תהיינה גבוהות יותר מאשר בעסקת נדל"ן מסחרי.

האפשרות להיכנס לתחום של נדל"ן מסחרי למכירה אינה בהכרח דורשת הון התחלתי גבוה, יחד עם זאת העסקה מורכבת יותר מאשר עסקת נדל"ן למטרות מגורים. במשרדנו א.ב מוראנו, בוחנים מיטב המומחים לשוק הנדל"ן המקומי את התנועות והמגמות ומתוך ניתוח מעמיק אנו מציעים לקהל לקוחותינו שטחי נדל"ן מסחרי למכירה, שטחים אשר נמצאו על ידנו כבעלי פוטנציאל גבוה לייצר תשואות גבוהות.

מה גובה התשואות בתחום של נדל"ן מסחרי?

במידה ובחרתם לבדוק אפשרות של השקעה בנדל"ן מסחרי למכירה, דעו כי הליך העסקה מורכב ואינו קצר כשאר עסקאות הנדל"ן אשר מיועד למטרות של מגורים בלבד. מעבר למורכבותו של ההליך, לרוב הוא גם נמשך זמן רב יותר מעסקת נדל"ן למטרת מגורים, ובכל זאת לאחר שצולחים אותו, התשואות השנתיות מפצות הן על הזמן והן על המורכבות שכן הן יכולות להגיע גם ל – 8% ואף יותר, פי שניים יותר מעסקאות נדל"ן מגורים ממוצעות.

היכן ממוקמים הפרויקטים שלנו?

משרדנו מציע למכירה שטחי מסחר מתוך פרויקטים ומיזמים שונים בעלי תוכניות מתאר מאושרות ובשלבים מתקדמים. בין הפרויקטים שלנו, ניתן למצוא את פרויקט רובע הים – חדרה אשר עתיד לשנות את כל פניה של העיר ולעודד תיירות והגירה של צעירים, פרויקט הר 1202 – הוד השרון (הפרויקט בשלבים המתקדמים ביותר) במסגרתו עתידה להיבנות בצידה הצפון מזרחי של העיר שכונת מגורים שתכלול אזור המיועד למסחר ותעסוקה.

פרויקט נוסף באזור השרון שחברתנו מציע ממנו נדל"ן מסחרי למכירה הינו פרויקט קדימה – צורן – במסגרתו תיבנה שכונת מגורים בתפר אשר בין קדימה לצורן שמטרתה לאחד בין שני היישובים וליצור שותפות קהילתית. במרכזה של השכונה עתיד להיבנות מרכז מסחרי וקהילתי. פרויקטים נוספים של שכונת מגורים עם אזורי מסחר נרחבים אשר אנו מציעים מהם שטחים למכירה, הינם, רע – מק 2012 ב – רעננה, פרויקט ביאליק על הפארק בצפון ופרויקט ח' – 500 – חולון במרכז.

משרדנו א.ב מוראנו, עומל רבות כדי לאתר עבור לקוחותיו את הפרויקטים שנמצאו אטרקטיביים ביותר להשקעה, זאת אנו עושים לאחר ניתוח מעמיק של השוק ומתוך שקלול כל הנתונים אשר בידינו. אנו רואים בהשקעה בנדל"ן מסחרי למכירה פוטנציאל עצום לתשואות גבוהות, יחד עם זאת, ראוי לציין כי טרם נכנסים לתחום השקעה זה, יש לקחת בחשבון כי ההליך מורכב ועלול להימשך זמן ממושך יותר מאשר זמנה של עסקת נדל"ן למטרת מגורים. לכן רצוי לשאוף הרבה אוויר ולהיעזר במומחים מהתחום.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן