א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה מהי קניית אדמה

מהי קניית קרקע?

גם לכם זה קרה, השקעתם בתוכנית חיסכון דרך הבנק או קרן ההשתלמות עם ההצעה "האטרקטיבית ביותר", תמה תקופת ההשקעה ואיתה גם הריבית שצברנו לאורך הזמן. לבשנו את החליפה מהחתונה, היא לא ממש עלתה עלינו אבל רצינו להגיע מוכנים למאורע. הגענו לבנק לפדות את הריבית וגילינו שבמשך עשור הרווחנו לא יותר מכ – 500 שקלים.

בשנים האחרונות נוצר טרנד של קניית אדמות, בין היתר ניתן לראות שטחים חקלאיים, שטחים חקלאיים הנרכשים לצרכי הפשרה, אדמות המיועדות לבנייה ואדמות למטרות תיירות ותעשייה. בעזרת הון עצמי נמוך במיוחד נוכל להרוויח תשואות גבוהות לאורך זמן. מה זה קניית אדמות, מה עלינו לדעת ושאר ירקות. הישארו עימנו.

 

מה עלינו לדעת לפני רכישת קרקעות

בשנים האחרונות ניתן לראות אנשים רבים משקיעים בקרקעות. השקעה בקרקעות נחשבת לאחד מאפיקי ההשקעה הבטוחים והרווחים ביותר כיום. כמובן בזמן שההשקעה נעשית בצורה חכמה ובעזרת ליווי של איש מקצוע מהימן. שוק הנדל"ן נמצא בעלייה מתמדת, בעשור האחרון ניתן לראות את מחירי הדיור מזנקים בכ – 133%.

 

כמובן כמו בכל תחום גם בתחום רכישת הקרקעות קיימים סיכונים רבים, בהתאם לסוג הקרקע, אזורה ותוכניות המתאר הארציות. לפני שאנו ניגשים להליך של רכישת קרקעות עלינו לבצע מחקר מעמיק אודות השטח אותו אנו מתכננים לקנות.

 

 

סוגי קרקעות להשקעה

ניתן לראות מספר קרקעות שכיחות כיום בעולם הנדלן: קרקעות חקלאיות, קרקעות חקלאיות המיועדות לתהליך הפשרה, קרקעות לבנייה, קרקעות לצרכי תיירות ועוד. קרקעות להשקעה שונות בייעודן הסופי.

לצורך העניין, באדמה חקלאית לא נוכל למקם אפילו ואן פרטי שלנו ללא אישורים מטעם המדינה.

לפני רכישת קרקע אנו צריכים להיות ערים למספר דברים – בחינת השטח, האם השטח מתאים לצרכינו, מה הוא סוג הקרקע, קרקעות חקלאיות שטרם עברו הפשרה יהיו זולות הרבה יותר מאשר קרקע המיועדת לבנייה. רכישת קרקע חקלאית יכולה להיות אפיק השקעה משתלם מאוד מאחר ומחיר הקרקע זול מאוד. ברגע שהקרקע עוברת תהליך הפשרה ניתן לראות תשואות שמכפילות ואף משלשות את סכום ההשקעה המקורי.

 

 

קרקע חקלאית לצורכי הפשרה – יתרונות

 

הון עצמי נמוך – השקעה בקרקע חקלאית מצריכה הון אישי קטן יחסית. עם הון עצמי של כ – 100 אלף ש"ח תוכלו להשקיע בקרקע חקלאית. לרוב תוכלו להשקיע ללא הלוואות מהבנק.

פטור ממס רכישה – בעל קרקע חקלאית משלם מס רכישה על הליך רכישת הקרקע בלבד. מה שמעניק לבעל הקרקע חיסכון כספי של 150,000 – 300,000 שקלים.

תשואות רבות – השקעה בקרקע חקלאית אשר עוברת תהליך הפשרה יכולה להוביל לתשואות רבות שעלולות להכפיל ואף לשלש את סכום ההשקעה ההתחלתי.

 

 

אין חכם בעל ניסיון – רק אצל איש מקצוע בעל מוניטין

אין חכם כבעל ניסיון, לא אנחנו המצאנו את זה אין תחליף לייעוץ עם בעל מקצוע. מאחר ואנו משקיעים את מיטב כספנו אשר חסכנו לאורך השנים, אנו לא רוצים להגיע למצב בו הקרקע בה השקענו לא מניבה תשואות, או לחילופין לא תופשר לעולם – בהתאם לתוכניות מתאר עירוניות וארציות שלא הייתם חשופים אליהם לפני העסקה. בעזרת ייעוץ איכותי עם בעל מקצוע תוכלו לבחור את הקרקע המושלמת עבורכם, תוך כדי בחינת כל הפרמטרים האפשריים ובהתאם לתקציב האישי שלכם.

 

 

בית ולחשוב טוב לפני שאנחנו נכנסים לתהליך.

 

אין חכם כבעל מקצוע

את המשפט לא אנחנו המצאנו. אין תחליף לייעוץ עם בעל מקצוע. מאחר ואתם משקיעים את הונכם הפרטי על רכישת

קרקעות אתם לא רוצים אחרי כמה שנים לגלות שהקרקע אותה קניתם לא תופשר לעולם. בעזרת ייעוץ עם בעל מקצוע

תוכלו לבחור את הקרקע המתאימה עבורכם, תוך כדי בחינת כל הפרמטרים הרלוונטיים ובהתאם לתקציב האישי שלכם.

אדמה חקלאית למכירה

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן