א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו מגרש חקלאי למכירהא.ב מוראנו מגרש חקלאי למכירה

למה כדאי להשקיע במגרש חקלאי למכירה

על ההשקעה המובילה בשנת 2020 כבר שמעתם? מגרשים למכירה הפכו לאחד מאפיקי ההשקעה בעלי התשואות הגבוהים ביותר. בעזרת הכוונה נכונה תוכלו להפוך כל מגרש חקלאי למכירה לשדה של זהב, מה שנשאר לכם זה רק ללקט את כל הכסף מהרצפה. עם זאת, מדובר במלאכת מחשבת של ממש ועם הכוונה לא נכונה תמצאו את עצמכם מאבדים הון נרחב – אתם לא רוצים שזה יקרה. בדיוק לשם כך אנחנו פה, מה הם הסיכונים החבויים ברכישת מגרש, איפה המקום הטוב ביותר לרכישת מגרש ועוד. הישארו איתנו – מבטיחים שיהיה מעניין.

המגרש המועדף עלינו – מגרש חקלאי למכירה


כאשר אנו מדברים על רכישת מגרש חקלאי למכירה אנו מדברים על השקעה לטווח בינוני וברוב המקרים גם ארוך. כאשר אנו עושים זאת בצורה נכונה בעזרת בעל מקצוע אנו יכולים להניב תשואות שלא חלמנו עליהם. אנו צריכים לשאול את עצמנו מה אנו רוצים להשיג ברכישת מגרש חקלאי למכירה ובהתאם לכך לבנות את תוכנית ההשקעה. לצורך העניין, אם נרצה לבנות על המגרש בית אנו נצטרך לבחור במגרש חקלאי לטווח השקעה שהוא יחסית קצר-בינוני, או שמא נחליט ללכת על מגרש שיניב לנו תשואות רבות יותר בעתיד. אם אתם רוצים לבנות בית היינו ממליצים לכם ללכת על קרקע שכבר הופשרה מאחר וסוג ההשקעה הזה לא בשבילכם. עם זאת, אם אתם בעלי רצון להשקיע לטווח ארוך יש פה הזדמנות גדולה מאוד לתשואה ענקית.

למה לנו להשקיע במגרש חקלאי?

כאשר אנו רוכשים מגרש חקלאי למכירה הסיכוי שנרוויח תשואה גבוהה יותר הוא גבוה משמעותית מאשר מגרש אשר מופשר לבנייה. לצורך העניין כאשר אנו מדברים על קרקע חקלאית אל מול קרקע למגורים הפער הכספי הוא עצום. לכן, כאשר אנו קונים קרקע חקלאית ברגע שהקרקע תופשר, ערכה יהיה גבוה משמעותית.

בהנחה ונבחר במגרש חקלאי למכירה להשקעה אנו צריכים להיות ערים להשקעה: מה הם אפיקי הסיכון בהשקעה, אם ההשקעה בוצעה בהנחייתו ובעזרת בעל מקצוע בצורה יעילה. כאשר אנו עושים הכל לפי הספר הסיכוי שההשקעה שלנו "תלך לפח" נמוכה משמעותית. עם זאת, עלינו לבדוק שאין דברים שיכולים למנוע מאיתנו לשנות את ייעוד הקרקע, לדוגמא תכניות מתאר ארציות הכוללות סלילת כבישים ועוד.

השקעה במגרש חקלאי – לא לכל אחד

כאשר אנו מדברים על השקעה במגרש חקלאי למכירה אנו מדברים על השקעה לטווח ארוך. לרוב כשאנו מדברים על השקעות לטווח ארוך אין זה משנה אם מדובר בנדל"ן, ניירות ערך או חברת סטאראטפ מדובר על השקעה שאינה מתאימה לכל אחד. לצורך העניין אם לקחתם הלוואה לצורך רכישת המגרש עליכם לדעת שיקח זמן רב עד שתוכלו להחזיר את מרבית הסכום, לרוב תחכו מספר שנים עד שתגיעו לרגע המיוחל בו המגרש הופשר ותתחילו להרוויח את כספכם חזרה ואף לשלש אותו.

בנוסף עלינו לבדוק את ההשקעה כמו שצריך, על מנת להעריך נכון את אופי ההפשרה של המגרש ולקבל זווית נוספת עלינו להגיע אל המגרש עצמאית על מנת לראות אם יש דברים במגרש שיכולים להפריע להמשך ההשקעה.
השקעה במגרש חקלאי למכירה מלווה באתגרים ומשקעים רבים, עם זאת אחד מאפיקי התשואה הגבוהים והבטוחים ביותר אם עושים אותם בצורה הנכונה.

לעשות דברים בצורה הנכונה – רק אצל בעל מקצוע

בפסקה הקודמת דיברנו על לעשות דברים בצורה הנכונה, ההמלצה שלנו היא להתחיל מבעל מקצוע אשר יודע את עולם הנדל"ן והשקעות במגרשים חקלאיים, בעל מוניטין ותיק עבודות שיכול להעיד על פרויקטים שעשה או לחילופין מגרשים שמכר ועברו תהליכי הפשרה ובניה. בעזרת בעל מקצוע מיומן נוכל למצוא את המגרש הטוב ביותר עבורנו מתוך מבחר אין סופי של מגרשים, להגיע אל ההשקעה הנכונה ולהתנהל נכון אל מול הגופים אותם נפגוש.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן