א.ב מוראנו לוגו

מגרשים למכירה ברעננה – היכן כדאי להשקיע?

ללא ספק, רעננה היא אחת הערים החלוציות בכל הנושא של שמירה על הסביבה, והראשונה, ששמה לה למטרה להשקיע בסביבה ירוקה, הן מבחינת אדריכלות נוף והשקעה בגינות ושטחים פתוחים וירוקים לשימוש הציבור והן מבחינת ההתקדמות לכיוון האנרגיה הירוקה והלא מזהמת בתחומים רבים. יחד עם קרבתה האסטרטגית לתל אביב, רמת החינוך הגבוהה בה והאפשרויות התעסוקתיות שהיא מייצרת, רעננה מהווה מוקד משיכה למשקיעים רבים אשר מחפשים מגרשים למכירה ברעננה. א.ב מוראנו מאתרת עבור לקוחותיה את הקרקעות האטרקטיביות להשקעה ואת הפרויקט אשר נמצאים בשלבים מתקדמים.

נשמח להיות בקשר

מגרשים למכירה ברעננה – משקיעים בקדמה

פריחתה של העיר רעננה בשנים האחרונות מורגשת בכל תחום ותחום. העיר התרחבה וגבולותיה נמתחו, תשתיות ישנות שופצו והוחלפו וכבישים חדשים ועוקפים נסללו, במרכזה של העיר הוקם "פארק רעננה “אשר נחשב לריאה הירוקה של העיר, בפארק מתקיימים אירועי התרמה ומיזמים הומניים רבים וכמו כן מתקיימים בו מופעי ענק באמפיתיאטרון הממוקם במרכז הפארק.

בצפונה של העיר פועל מרכז תעשייתי המשתרע על שטח של כ -900 דונם ומספק מקורות תעסוקה רבים בתחומים מגוונים לתושבי העיר ואף לתושבים של ערים סמוכות וכמובן תחום החינוך בו הצטיינה העיר מאז ומתמיד ממשיך להוות מוקד משיכה למשפחות צעירות.

מגרשים למכירה בתכנית רע - מק 2012ב - רעננה

בין מיזמיה של עריית רעננה עומדת תכנית מתאר אשר נפרשת על שטח של כ 365 דונם להקמתה של שכונת מגורים אשר תכלול כ 1,400 יחידות דיור, שטחי מסחר שעתידים להשתרע על שטח של כ 2,800 מ"ר ושטחים תעסוקתיים שישתרעו על שטח של כ- 6,700 מ"ר. בנוסף למבני המגורים הוקצו עבור התכנית שטחים נרחבים להקמתם של מבני ציבור, מבנים לאוכלוסייה מיוחדת ומגרשים שנועדו לגינות ופארקים ציבוריים.

תכנית המתאר מפורטת ועומדת לפני אישורים סופיים ואף אושרה כבר על ידי הועדה המחוזית. התכנית עתידה לצאת אל הפועל בבנייה ירוקה אליה התחייבה עריית רעננה, זאת במסגרת הצטרפותה של העיר לתכנית "ברית ערים לאיכות חיים וסביבה". בכך שרעננה תוציא אל הפועל פרויקט בבניה ירוקה, היא תפרוץ דרך ותהיה לחלוצה בפרויקטים מסוג זה.

א.ב מוראנו מגרשים למכירה ברעננה

מגרשים למכירה בתכנית רע 2011 רעננה

מיזם של הועדה המקומית של רעננה אשר כולל הסבתה של קרקע חקלאית נרחבת במזרח העיר רעננה לקרקע למטרת מגורים. במסגרת תכנית זו יוקצו כ -43,000 דונם לבנייתה של שכונת מגורים אשר תכלול 253 יחידות דיור בגדלים שונים – חלקן בבתים בני 3 קומות וחלקן בבתים בני 7 עד 10 קומות.

בנוסף, במסגרת התוכנית יועדו שטחים נרחבים למסחר, מבני ציבור, גינות ציבוריות ושטחים ציבוריים פתוחים, סלילת דרכים וכבישים ומתקנים הנדסיים לשימוש התושבים.

המומחים של א.ב מוראנו שואפים להביא אל קהל לקוחותינו את עסקאות הנדל"ן הכדאיות והמשתלמות ביותר ותרים אחר האזורים המתפתחים והנחשקים ביותר. המגרשים שאנו מציעים ללקוחותינו נמצאים בשלבי הפשרת קרקעות מתקדמים ונחשבים בעלי פוטנציאל מימוש גבוה לקבלת תשואות בתוך מספר שנים לא רב.

דילוג לתוכן