א.ב מוראנו לוגו

מגרשים למכירה בקריות – הדרך להשקעה מניבה בתוך מספר שנים

אחת ההשקעות הבטוחות ביותר מבחינת תשואות היא השקעה בנדל"ן ובתוך זאת השקעה בתחום הקרקעות והמגרשים החקלאיים אשר נמצאים בתהליכים של הפשרה למטרת בנייה נחשבות לבטוחות ביותר. א.ב מוראנו מתמחה ברכישות מסוג זה ומספקת ללקוחותיה את כל המידע הנדרש בכדי לבצע את העסקה המשתלמת ביותר. תחילה אנו מבצעים מחקר מקיף על האזורים הנחשקים והמתפתחים ביותר, לאחר מכן אנו תרים אחר פרויקטים אטרקטיביים באזורים הללו ולאחר זאת אנו מבצעים תחקיר מקיף על כל פרויקט ותכנית המתאר שלו, רק לאחר כל השלבים הללו ובהתאם לתוצאות המחקים אנו מציעים לקהל לקוחותינו מגרשים למכירה מהפרויקטים הנחשקים ביותר.

נשמח להיות בקשר

מגרשים למכירה בקריות – לתפוס את ההתפתחות בעיצומה

בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית וצמיחה בכל יישובי הקריות הסמוכים לחיפה. שכונות יוקרה הוקמו בקרית ים במרחק נגיעה מחופי הרחצה, קריית אתא התפתחה משמעותית הן מבחינת תשתיות והן מבחינת צירי תנועה ומרכזים מסחריים. קריית מוצקין התפתחה גם היא והוקמו בה מספר שכונות חדשות ואיכותיות ופארקים ציבוריים לנוחיות התושבים וכמו כן קריית ביאליק אשר ממשיכה להתפתח ולצמוח מבחינת שכונות המגורים החדשות שהוקמו בה כמו גבעת הרקפות היוקרתית. השכונות החדשות שהוקמו מושכות אליהן אוכלוסייה של משפחות צעירות ואיכותיות, לצד זה, התפתחו אזורי המסחר והוקמו חדשים. הנגישות לאזורי המסחר בקריות יוצרת קהל לקוחות קבוע ויציב לבעלי העסקים ומספקת מקומות עבודה לתושבים רבים.

מגרשים למכירה בתכנית ביאליק על הפארק

במטרה להקים שכונת מגורים איכותית אשר תהיה מוקפת כולה בפארק גדול וירוק, יזמה עיריית קריית ביאליק את התכנית ביאליק על הפארק, התכנית נפרשת על שטח של כ- 950 דונם המחולקים לשטחים למטרות שונות, ביניהם שטחים למסחר, מגורים, מוסדות ציבוריים ושטחים פתוחים כמו פארקים וגינות. התכנית ממוקמת בסמיכות לשכונת גבעת הרקפות היוקרתית הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים עם תכנית מתאר מאושרת וכבר עכשיו אנו מציעים מגרשים למכירה בקריות מתוך פרויקט זה. ההשקעה במגרשים מתאימה הן לרכישה קבוצתית עם הון עצמי לא גבוה והן כרכישה למשקיעים אשר מעוניינים לרכוש קרקע ולמכור אותה בבוא העת.

א.ב מוראנו מגרשים למכירה בקרית ביאליק

א.ב מוראנו שואפת לאתר עבור לקוחותיה את עסקאות הנדל"ן המשתלמות ביותר, אנו יוצאים מנקודת הנחה שרכישת קרקע תמיד משתלמת מכיוון שהיא לעולם אינה נעלמת, יחד עם זאת ישנן קרקעות אשר קרבתן לכדי מימוש בנייה והאזור בו הן ממוקמות הופך אותן לאטרקטיביות ביותר, ואנו כאן בשביל למצוא את העסקאות הללו עבור לקוחותינו.

דילוג לתוכן