א.ב מוראנו לוגו

מגרשים למכירה בקדימה – קרקעות טובלות בירוק

בשנים האחרונות הפכה קדימה ממושבה קטנה וכפרית ליישוב קהילתי מפותח וגדול והיא מונה כיום מעל ל- 18,000 תושבים. בחיפוש אחר מגרשים אטרקטיביים להשקעה, חברת א.ב מוראנו שואפת להשיג עבור קהל משקיעיה את המיזמים והפרויקטים האיכותיים ביותר ובעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר למימוש. התפתחותה של קדימה – צורן בשנים האחרונות, הביאה אותנו לתור אחר פרויקטים ומיזמים מיוחדים ואטרקטיביים באזור ואחר מגרשים למכירה אשר יניבו לבעליהם תשואות גבוהות בבוא העת.

נשמח להיות בקשר

מגרשים למכירה בקדימה – הבטיחו את עתיד ילדכם

החיבור בין קדימה לצורן אשר התרחש בתחילת שנות ה-90 הפך את קדימה מיישוב קהילתי קטן וכפרי למושבה מפותחת עם אוכלוסייה מעורבת ומגוונת, שכונות חדשות נבנו לצד שכונות ותיקות ויצרו תמהיל אוכלוסייה וחיים ייחודי אשר אינו דומה לשום מקום אחר בארץ. החיים בקדימה הם ממש על קו התפר של חיי עיר וכפר, מצד אחד, קדימה -צורן ממוקמת באזור מרכזי וקרובה למרכזים מסחריים גדולים וערים גדולות כמו נתניה ואור יהודה, ומצד שני המושבה אשר הוקמה על קרקע חקלאית, מוקפת כולה בטבע ירוק ותושבים רבים המתגוררים בה עדיין מתפרנסים מחקלאות.

השילוב המיוחד הזה בין העיר לכפר, ובין הישן לחדש משך וממשיך למשוך אליו אוכלוסייה מגוונת אשר יצרה בעיר מרקם ייחודי של קהילה שממשיכה להתפתח ולצמוח יחד. עיקר המשיכה ליישוב קדימה – צורן, מגיעה ממשפחות צעירות אשר רוצות לבסס את חייהן ביישוב מרכזי ויחד עם זאת לאפשר לילדיהם ליהנות מאיכות חיים של כפר, חיי קהילה וחינוך מהמעלה הראשונה, ומרחבים ירוקים וטבעיים.

מגרשים למכירה בתכנית קדימה – צורן

על אף שקדימה וצורן אוחדו והפכו למושבה אחת כבר לפני למעלה מ-30 שנה, עד היום עדיין לא בוצעה שום תכנית אשר מחברת פיזית בין שני חלקי היישוב. למעשה רוב הפוטנציאל הגלום ביישוב עדיין לא יצא לפועל. מה שמבטיח שהקפיצה וההתפתחות הגדולה של היישוב עדיין לפניה.

בתוך תכנית מתאר עצומה אשר מתפרשת על שטח של כ 11,000 דונם, אותה יזמה המועצה המקומית של המושבה, קיימות תכניות לעבות את השכונות הנמצאות על קו התפר בין שני חלקי היישוב ולבנות ביניהן מרכז מסחרי ומקום מפגש, אשר יחבר בין הקהילות ויצור אינטראקציה בין התושבים בשכונות. תכנית מתאר זו אמנם טרם אושרה, אך נמצאת בשלביה המתקדמים ולקראת אישורי בנייה.

א.ב מוראנו מגרשים למכירה בקדימה צורן

א.ב מוראנו מספקת ללקוחותיה את כל המידע הדרוש על הפרויקט ומאפשרת רכישת מגרשים מתוכו במחירים אטרקטיביים ובעלי פוטנציאל מימוש גבוה.

דילוג לתוכן