א.ב מוראנו לוגו

מגוון מגרשים למכירה בכפר סבא! א.ב מוראנו

שוק הנדלן המקומי חוזר להיות במוקד העניינים וחברת א.ב מוראנו מציעה מגרשים למכירה לשטחי מסחר בכפר סבא והסביבה במחירים האטרקטיביים ביותר ובתנאי הרכישה הטובים ביותר בתחום. אנו מציעים קרקעות למכירה בכפר סבא הירוקה במסגרת תוכנית כס 80 החדשה העומדת לשדרג בצורה משמעותית את כפר סבא. אל תתנו לקורונה לתפוס אתכם מחוץ לעניינים! שוק הנדלן המקומי חוזר לפעילות מלאה ותחום הנדלן המסחרי מתאושש בצורה בלתי רגילה אחרי הקיפאון שעצר את השקעות בתחום ובקצב ונכנס לקצב שמזכיר את בועת הנדלן של לפניי הקורונה!

נשמח להיות בקשר

" זה הזמן לנצל את ההפוגה הרגעית שיצרה הקורונה לפני חידוש עליית המחירים על קרקעות!"

קרקע היא משאב טבעי בעל מצאי מוגבל ובמיוחד בישראל הקטנה, בה המדינה מחזיקה ברוב השטחים שעוד נותרו לבנייה ומשחררת אישורי בנייה מוגבלים, הביקוש לקרקע בישראל תמיד יהיה בשיא ובמיוחד בערים כמו כפר סבא, הוד השרון רעננה ועוד ערים הנחשבות איכותיות ובעלות כל התנאים למגורים ברמה גבוה ביותר, כולל גישה נוחה למרכז באמצעות רכבת, הרכבת הקלה שתחבר את ערי השרון לתל אביב, שכונות מגורים ירוקות ומתקדמות, חינוך מצוין וכל מה שמשפחה ממוצעת בישראל מחפשת.

" תוכנית כס 80/1/א הופכת את כפר סבא ליעד ההשקעה מס' 1 באזור השרון"

אנו מזמינים אתכם להיות בין הראשונים שייהנו מהאפשרות להשקיע באחד מפרויקטיי הבנייה החדשים בכפר סבא במסגרת תוכנית כס 80 ולהתאים לכם קרקעות ושטחי מסחר למכירה בכפר סבא בשלבי בנייה ואישור המתאימים לכל מי שיש בידו הון עצמי ומבין שהשקעה בקרקע בישראל ובמיוחד בעיר איכותית כמו כפר סבא היא השקעה משתלמת ביותר לשנים הבאות. 

משפחות כפר סבאיות וותיקות אוהבות את העיר ומעוניינות מאוד שגם דור ההמשך, הילדים והנכדים יגורו בעיר. הקורונה העלתה את מחירי צמודי הקרקע בצורה משמעותית בהוד השרון, כפר סבא והסביבה בשל הרצון של משפחות ליהנות מחיים בטוחים יותר בשכונות וערים מרווחות יותר עם מציאות חדשה שחשפה לציבור את הצורך בשטח אדמה ומרחב נשימה, דבר שקשה להשיג בדירת 2 חדרים יקרה בתל אביב כשבאותו מחיר ניתן היה לרכוש נכס נדלן גדול יותר בשכונה מרווחת יותר ובאיכות חיים גבוהה לא פחות אם לא יותר. שוק הנדלן המסחרי ששותק ב-2020 חוזר לפעילות מלאה וזה הזמן להיכנס להשקעה!

תוכנית כס 80 בכפר סבא אב מוראנו

רוצים לשמוע עוד פרטים? מוזמנים לקבוע פגישה בה נמצא עבורכם אפשרות השקעה משתלמת, שטחי מסחר ומגרשים למכירה שעדיין נמצאים במלאי ועוד. בהצלחה ולהתראות!

דילוג לתוכן