א.ב מוראנו לוגו

מגרשים למכירה בחדרה – להגשים חלום ולגור ליד הים

תחום רכישת הקרקעות למטרות השקעה הוא תחום רווחי, יחד עם זאת פעמים רבות רכישת קרקע יכולה לגרור אותנו לשנים על גבי שנים של המתנה לאישורי בנייה ולתוכניות מתאר. א.ב מוראנו מתמחה באיתור ובשיווק מגרשים בעלי פוטנציאל גבוה למימוש בנייה בפרק זמן קצר באופן יחסי. אנו מחפשים עבור לקוחותינו את הפרויקטים האטרקטיביים ביותר ועם פוטנציאל התשואות הגבוה ביותר, את זאת אנחנו עושים על ידי תחקיר מעמיק לאזור המבוקש ולתוכנית המתאר עליה הוא מבוסס.

נשמח להיות בקשר

עיר בתנופה - מגרשים למכירה בחדרה

בשנים האחרונות הפכה חדרה למוקד משיכה עבור אוכלוסייה צעירה ומשפחות צעירות בפרט, הקמתן של שכונות הנושקות לקו החוף ומספקות רמת חיים גבוהה כמו שכונת עין הים שנבנתה בדרום מערב העיר ומגדלי המגורים היוקרתיים בכפר המים, הכניסה לעיר יוקרה והפכה אותה לעיר חוף נחשקת. גם מבחינת מיקום גיאוגרפי על מפת ישראל, ממוקמת חדרה במיקום אסטרטגי טוב ומרכזי, על שני צירי תנועה מרכזיים כביש 2 וכביש 4 וכ30 דקות נסיעה מתל אביב ומחיפה. וכמובן רצועת החוף של חדרה היא אחת מרצועות החוף היפות שיש בארצנו ומי לא רוצה לגור ליד הים? להתעורר בבוקר ולפתוח את החלון אל נוף ים פתוח וכחול?

עריית חדרה הציבה לעצמה מטרה להפוך את חדרה לעיר מרכזית ותיירותית, לפתח בה את חיי התרבות והפנאי, להרחיב ולשפר את השכונות ולהפוך את חדרה למוקד משיכה לעוד ועוד משפחות צעירות ואוכלוסייה צעירה מתחדשת. אחד המיזמים הגדולים והחשובים אשר עומדים כרגע על הפרק ועתידים לקדם מטרה זו הוא פיתוח הרובע המערבי של חדרה, מה שייתן הזדמנות לרכישת מגרשים למכירה בחדרה.

מגרשים למכירה בתכנית רובע הים חדרה

בין מיזמיה של עריית חדרה, עומד על הפרק פרויקט הדגל והוא הקמתו של רובע שלם במערב העיר, הפרויקט עומד עם תכנית מתאר מחוזית מאושרת, שכוללת בתוכה הקמתן של שכונות הקרובות מטרים ספורים מרצועת החוף, אזור מסחרי, בתי מלון וטיילת. הפרויקט עתיד להשתרע על שטח של כ 2700 דונם המתחילים מנחל חדרה בצפון מערב העיר ומסתיימים בסמיכות לגבעת אולגה בדרום ומתוכננים להיבנות בו כ- 10,000 יחידות דיור בבנייה רוויה.

א.ב מוראנו מגרשים למכירה בחדרה

א.ב מוראנו מספקת ללקוחותיה את כל המידע הנדרש לרכישת מגרשים בחדרה מפרויקט רובע הים חדרה ומלווה את לקוחותיה בכל התהליך, תכנית המתאר נמצאת כרגע בשלבים מתקדמים ועשויה לצאת אל הפועל במלואה בתוך מספר שנים ולהפוך את חדרה לאחת הערים הנחשקות ביותר הממוקמות על קו החוף.

דילוג לתוכן