א.ב מוראנו לוגו
מגרשים חקלאיים למכירה א.ב מוראנו קרקעות למכירה

מגרשים חקלאיים למכירה – א.ב מוראנו

מגרשים חקלאיים למכירה יכולים להיות בוננזה עבור משקיע חכם עם עיתוי טוב. מגרש חקלאי למכירה מאפשר למשקיע הנדלן למקסם אתך הרווח שלו ואת התשואות שהוא מקבל על השקעות בתחום של מגרשים חקלאיים למכירה כיוון שאדמה חקלאית או קרקע חקלאית רדומה, לא מופשרת לבנייה וללא אישורים כלל תעלה הכי מעט שתשיג הכי הרבה במידה ותצלח את נהר הבירוקרטיה הישראלית. חברת א.ב מוראנו מציעה מגוון מגרשים חקלאיים למכירה שכבר נמצאים בשלבי פיתוח ראשונים. מגרשים חקלאיים למכירה שאינם רדומים לגמרי אלא גם עברו שלב או יותר בדרך לקבלת את האישור הסופי להפוך לקרקע לבנייה ואז אתם יכולים לתאר לעצמכם מה פוטנציאל הרווח, כאשר ישראל משוועת לבנייני מגורים ודירות חדשות וכל פיסת קרקע שווה הרבה כסף למי שהיא שייכת לו.

הזדמנות השקעה חד פעמית עם א.ב מוראנו – מגרשים חקלאיים למכירה

בישראל כמעט ואין מגרשים חקלאיים למכירה. רוב האדמות שייכות למדינה אך היא משחררת אותם לאט ובטוחה, דואגת למקסם את רווחיה ולתסכל את אזרחיה. מעל 90% מהקרקע שטרם בנו עליה שייכת למדינה ואם אתם חולמים או חושבים שתצליחו לשים את ידיכם על קרקע כזאת אנו מאחלים לכן בהצלחה מראש (אלא אם כן אתם טייקונים עם קשרים בצמרת…) במצב זה בו כמעט ואין מגרשים חקלאיים למכירה פנויים, כל הזדמנות כזאת חובה לבדוק לפני שפוסלים. חברת א.ב מוראנו מציעה מגרשים חקלאיים למכירה באזורי הביקוש בישראל, צמוד לשכונות שכבר עברו שינוי תב"ע ומיועדות לבנייה למגורים. עדיים יש כמה וכמה מגרשים חקלאיים למכירה בפרויקטים מוכרים על ידי העירייה אך כאלה הנמצאים עוד בשלבים התחלתיים. מגרש חקלאי למכירה שהפרויקט בו הוא נמצא כבר התניע ויצא לדרך מיד הופך לנכס מבוקש ובהתאם גם התחרות עליו והמחיר. ביקוש והיצע עובדים כאן בצורה מושלמת ורק מי שהשכיל למצוא את הנכסים המבוקשים שטרם יצאו אל הפועל יכול להשיג רווחים גבוהים בהתאם לתאריך רכישת הקרקע ותאריך השבחתה והפיכתה לבשלה למכירה לקבלן, ליזם וכדומה.

גם לך מגיע להיות בעל קרקע בישראל

בטח אתם שואלים למה שחקלאי בעל קרקע ירצה למכור את הקרקע שלו אם היא כזאת אטרקטיבית ומבוקשת? אז כפי שאנו, יש מעט מאוד מגרשים חקלאיים למכירה וזאת מכיוון שחקלאי הוא בדיוק ההפך מבירוקרט. אין לו סבלנות ולא ידע מקצועי איך לקדם את עסקת מכירת הקרקע שלו והוא מעדיף לעשות זאת רק כאשר הוא בטוח ברווח הגדול שיקבל עליה. מהצד השני המשקיעים יודעים שאין הרבה מגרשים חקלאיים למכירה, הם מודעים לכך הייטב אך רוצים לקנות בזול ולקנות ביוקר כך שכל צד מתחפר בעמדותיו במשא ומתן ולא מוכן להסכים למחיר שהצד השני מבקש. פה נכנסות לתמונה חברות היזמות ושיווק הנדלן שאומרות לשני הצדדים: " חבר'ה, זהו לא הצלחתם להגיע להסכמה, הקרקע מתייבשת בינתיים, אף אחד לא מרוויח פה כסף, תנו לנו לעשות את העבודה, להשיג לקוח מרוצה ולהוציא גם אתכם, בעלי הקרקע מרוצים. כמובן שגם אנחנו נהנה מהנתח שלנו מהעסקה אבל אתם לא תצטרכו להתעסק בהשגת אישורים, בוועדות מוניציפליות, בהתנהלות מול רואי חשבון, שמאים, עורכי דין… ". חברת השקעות הנדל"ן בעצם אומרות לשני הצדדים: "תנו לנו לטפל במעטפת הבירוקרטית ואתם רק תשקיעו ותהנו מתשואה גבוהה" לא רע.

דרך מי קונים מגרשים חקלאיים למכירה

חברתנו מתמחה בהשגת מגרשים חקלאיים למכירה באזורים מבוקשים, אך רק מגרשים חקלאיים למכירה בפרויקטים שאנו בטוחים שיצאו אל הפועל. מכיוון שגם לנו יש אינטרס לקדם את העסקה כמה שיותר מהר ובהצלחה, אין כל סיבבה שלא נעשה הכול על מנת לעשות זאת. רבים חוששים להיכנס לתחום השקעות הנדלן שלא בצדק מסיבה זאת ואינם רואים את כל התמונה. כולם יכולים ליהנות ולהרוויח מהעסקה, החקלאי בעל המגרש או הקרקע למכירה, חברת התיווך וההשקעות של הקרקע והמשקיע הפרטי. ברגע שהמשקיע הפרטי יבין זאת יהיה לו קל יותר להיכנס להשקעה בלב שלם. אנו מצדנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק את ההרגשה הזאת ולתמוך אותה לא רק במילים יפות אלא בנתונים, דוחות, לוחות זמנים, עלויות, סטטוס הקרקע ומצב האישורים שלה מול הגופים השונים וכדומה. אנו מספקים את המעטפת המלאה למשקיע ופועלים מולו בשקיפות מלאה עד להשלמת העסקה עם כל מה שה מצריך.

שוק הנדל"ן מתעורר מתרדמתו בעולם שאחרי הקורונה וזאת ההזדמנות שלכם להשקיע!

אולי אתם יודעים זאת מ'אוזן ראשונה' אם יש לכם משפחה או חברים, מישהו עם בית פרטי שניסה למכור אותו לפני מגפת הקורונה ולאחריה. אך ייתכן שאפילו אם הוא קרוב אליכם יש סיכוי שהוא לא ירצה לספר לכם שערך הבית הפרטי שלו עלה בכמה אחוזים טובים תודות לקורונה…

המגפה יצרה טרנד של מעבר מהעיר אל שולי העיר, לישובים ונכסים בהם אפשר לגור על שטח אדמה, בבית פרטי עם מרווח נשימה כי אם כבר לחיות בבידוד ובסגר אז לפחות שיהיה בצורה נורמלית ולא בין ארבע קירות. גם אחוזי ההדבקה הגבוהים בערים לא הוסיפו… בקיצור: הקורונה עשתה רק טוב לערך הבתים הפרטיים בארץ ובעולם, זאת עובדה.

מה זה אומר למשקיעי הנדלן החכמים? הם יודעים לזהות מגמות בשוק וכאן לא צריך להיות חכם גדול שמגמה זאת תימשך. אם מגרש חקלאי למכירה או קרקע פרטית מופשרת עלו X כסף בשנת 2020, בשנת 2021 המחיר הזה כבר יהיה גבוה יותר בהרבה. כמות האוכלוסייה רק עולה מדי שנה וכמות הקרקעות לא משתנה. לא צריך לעשות אפילו אחד ואחד, זה מובן מאליו ולכן אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשים נבונים עם היגיון בריאה יודעים לזהות הזדמנויות, לא תתנו להזדמנות הזאת לחלוף הפעם.

הריבית אפסית, הכסף שלכם נשחק, עדיף להשקיע אותו!

אה כן… שכחנו את העניין הזה. אם לא הספיק לכם המידע הקודם אולי יעזור לכם אם תבינו שכיום הריבית בבנק על הפיקדונות אפסית ובעולם שלאחר הקורונה האינפלציה, כלומר עליית המחירים ודאית לאור החזרה לשגרה והרצון של האנשים לרכוש, לבלות וכדומה, דבר שיוביל לעליית מחירים טבעית ולאינפלציה. לא מדובר בהשערות או במראות מאיזה כדור בדולח דמיוני, זה טבע הכלכלה מאז ומעולם. השילוב הזה בין ריבית אפסית, אינפלציה ודאית והרצון של האנשים לעבור לגור במקומות יותר מרווחים ופחות צפופים יצור בום גדול במחיר הקרקעות למכירה!

חשוב לזהות את זה לפני שזה קורה ומי שהבין את כל הדברים האלה, לא תהיה לו ברירה אלא להשקיע בחוכמה או לפחות לבדוק את השטח ולראות איזה הזדמנויות השקעה יש כרגע.

מקווים שאתם בין אלה החכמים שהבינו. מוזמנים לקבל ייעוץ ללא עלות ולא להיות בין אלה שיפספסו את הרכבת. חברת א.ב מוראנו בעלת ניסיון רב בתחום ותשמח להוביל אתכם לשלב הבא. חייגו עכשיו לקביעת פגישת היכרות לא מחייבת. תודה והצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן