א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו למה רכישת קרקע היא ההשקעה המשתלמת כיום

למה רכישת קרקע היא ההשקעה המשתלמת כיום?

קיימים סוגים רבים של השקעות שונות, ומתוכם ענפים שונים של השקעות. גם בתחום הנדל"ן קיימים ענפי השקעות, המוכרים שבהם הם משרדים להשקעה, דירות מגורים להשקעה, וקרקעות להשקעה. מבין כל אלו, ענף ההשקעה בקרקעות הוכיח את עצמו כענף משתלם להשקעה, עם רווחים גבוהים מאוד, או לכל הפחות – ללא הפסדים כספיים כמעט בכלל. המצב הזה נעוץ בכמה סיבות שונות.

כולנו צריכים פיסת אדמה

קרקע היא מצרך שתמיד נדרש. לצורך כל בניה- רבי קומות, בניין מגורים, וילה או משרד – יש צורך בקרקע. כל אדם שרוצה לגור, משלם באופן זה או אחר גם על הקרקע שעליה גר. גם בכדי לבנות בניין מגורים בן חמש קומות – יש צורך בקרקע.

עם העלייה בקצב הגידול של האוכלוסייה, במיוחד בישראל הקטנה שלנו, מתמעטות והולכות עתודות הקרקע לבנייה, וערכה של האדמה הולך ועולה. חלק מהאזרחים בישראל כבר צפו את המצב הזה שנים רבות קודם לכן, והחכמים שבהם השכילו ורכשו קרקעות שבאותם הימים נמכרו "בגרושים".

קיימות הקרקע

בשונה מנכס כמו רכב, בית או כל דבר בנוי אחר, קרקע אינה עלולה להיהרס. אסון טבע, מצב בטחוני רעוע או כל אירוע אחר, עלולים להשפיע ואף להרוס מבנים קיימים, גם את החזקים שביניהם. קרקע לעומת זאת אינה ניתנת להריסה וממשיכה להתקיים בכל מצב. בנוסף, את הקרקע והזכויות עליה מגדירים גבולות ברורים, וניתן להוכיח בעזרת האישורים הנכונים, את זכויות הבעלות והקניין של אדם על חלקתו.

התשואה הגבוהה

אחת הסיבות שהופכות את ההשקעה בקרקעות לכל כך אטרקטיבית ומשתלמת היא העובדה שבמידה ותתקבל תשואה מהעסקה – היא תימדד בעשרות, מאות וגם אלפי אחוזים: קרקע ללא אישורי בניה לגביה, נמכרת במחיר זול מאוד, וערכה משתנה באופן דרמטי לבלי היכר, כאשר היא נכנסת לשלב תכנוני כלשהו, קל וחומר כאשר היא נמצאת בשלבי הפשרה מתקדמים.

ישנן קרקעות שערכן עלה באלפי אחוזים הודות לתוכניות חדשות של פיתוח ערים או יישובים שנכנסו לתוקף. עם תשואות בסדר גודל כזה, ההמתנה והסבלנות נמצאות כמשתלמות ביותר.

מקסימום לא תרוויחו

כמובן, בכל עסקה ישנה את האפשרות המסויימת שבה אתם עלולים להפסיד, אך עם זאת, אם ביצעתם עסקת נדל"ן לפי כל התנאים הנכונים – הסיכויים להפסד קטנים ביותר. וגם אם לא תרוויחו בטווח הקצר, אפשר בהחלט לדעת האם בעתיד תהיה קיימת תוכנית תכנונית לאזור הקרקע בשנים הבאות, כגון הרחבת עיר או יישוב וכדומה. כך, שגם אם אין עדיין תוכנית שכזו – הקרקע בבעלותכם עד שהיא תיכנס לשלב תכנוני כלשהו, שירים את ערכה באחוזים ניכרים.

ביטחון נפשי

היבט אחר שלא מדברים עליו כל כך בתחום ההשקעות בנדל"ן הוא השקט הנפשי שניתן לקבל מבעלות על הקרקע. אולי בגלל שבהיסטוריה האנושית האדם תמיד היה תלוי בקרקע ובטבע בסופו של דבר, ואולי בגלל תחושת היציבות: קרקע בבעלותך היא תמיד מקום של ביטחון.

בעלות על קרקע, בין אם לצורך ירושה לדורות הבאים ובין אם לצורך בניית הבית שלך עליה – תמיד תעניק לך תחושת ביטחון ושקט נפשי, מהידיעה ש"יש לך משהו ביד", שיכול לשמש אותך בבוא היום.

איפה כדאי להשקיע?

השקעה משתלמת בקרקע היא זו שתיתן לכם וודאות בפוטנציאל הגבוהה למימושה ובצפי לרווחים עתידיים בסכום גבוה.

אם גם אתם מעוניינים בשקט נפשי ובהחזקת נכס בעלות ממוצעת אך עם פוטנציאל השבחה גבוה בטווח לא רחוק – אתם מוזמנים להשקיע את הכסף במקום הנכון.

חברת א.ב מוראנו עוסקת בייזום פרויקטים בנדל"ן ופיתוח מתחמי תכנון ובניה. הנכסים שלנו מצויים בסטטוס תכנוני מתקדם ופוטנציאל הרווחים מהם גדול. בין הפרוייקטים שלנו: "רובע הים" בחדרה, "ביאליק על הפארק" בקריית ביאליק, פרוייקטים בהוד השרון, בחולון, ברעננה, בצורן ועוד. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשמח ללכת אתכם את הדרך להשקעה בטוחה ברווח גבוה.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן