א.ב מוראנו לוגו
להשקיע כסף קטן אב מוראנו קרקעות למכירה

להשקיע כסף קטן – כך תדעו לעשות זאת נכון

לא מעט אנשים כיום מחפשים אחר מגוון דרכים להשקיע את כספם במקום שיעלה אבק בתוכניות החיסכון חסרות הריבית שהבנקים מציעים. חשוב להדגיש ולומר כי כיום יש מגוון דרכים יעילות להשקיע כסף קטן וכסף גדול כאחד, שיוכלו לאפשר לכם ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר בהשוואה לתוכניות החיסכון השונות של הבנקים. אחת הדרכים היעילות ביותר להשקיע כסף קטן בעולם הנדל"ן היא רכישת קרקע להשקעה. רכישת קרקע להשקעה מאפשרת לכם להשקיע כסף קטן עם פוטנציאל רווח גדול במיוחד. אז מה זה בעצם קרקע להשקעה, מה עושים איתה וכיצד יודעים לבחור נכון את הקרקע הטובה ביותר? א.ב מוראנו אשר עוסקים בתחום מזה שנים ארוכות מכירים את כל התשובות שכדאי שתכירו גם אתם. אך רגע לפני שנצלול לכל רזי פרטי הפרטים על הדרך הנכונה ביותר להשקיע כסף קטן בקרקע חקלאית, חשוב להדגיש כמה נקודות חשובות. ראשית, חשוב להבין כי אפשרות להשקיע כסף קטן בקרקע חקלאית נובעת מהעובדה כי יש עוד לא מעט שלבים שהקרקע תצטרך לעבור עד שהיא תופשר לבניה. שנית, האפשרות להשקיע כסף קטן בקרקע להשקעה מחייבת אתכם לאזור לא מעט סבלנות ואורך רוח עד להשלמת כל שלבי הפשרת הקרקע שלכם והכנתה לבניה. לאחר שלבי ההפשרה, תוכלו להכפיל ואף לשלש סכום הכסף שהשקעתם עבור רכישת הקרקע במצבה החקלאי. שלישית, חשוב לדעת כי לא ניתן ליהנות מוודאות מסויימת בשלבי ההפשרה. גם אם ישנן תוכניות עתידיות המיועדות לחלקת הקרקע שלכם, אף אחד לא מבטיח שהן אכן יצאו לפועל בשנים הקרובות.

הכירו את תוכניות המתאר האזוריות, המחוזיות והארציות

אם אתם בכל זאת מעוניינים להשקיע כסף קטן בצורה נכונה ומושכלת בקרקעות המיועדות להפשרה, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. כפי שציינו מעלה, א.ב מוראנו עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומכירים היטב את כל השיטות והדרכים לבחור נכון קרקע נכונה שתשלים את כל הליכי השבחתה תוך זמן קצר. לפני שגם אתם בוחרים להשקיע כסף קטן, כדאי שתכירו כמה מהשיטות והדרכים החשובות ביותר לשלבי איתור נכון של קרקע מוצלחת. הנקודה הראשונה שחשוב שתכירו היא בחינת תוכניות המתאר של החלקה בה אתם מתעניינים בוועדה האזורית, המחוזית והארצית. בחינה נכונה של התוכניות המיועדות לקרקע תאפשר לכם להבין האם אכן ישנן תוכניות לקידום הפשרתה והשבחתה של הקרקע בשנים הקרובות. בעידן האינטרנטי, ניתן להגיע לרוב התוכניות העתידיות ברשת בקלות רבה כך שבדיקות אלה אינן מצריכות מכם זמן רב, מאמץ או התמודדות עם שלבים בירוקרטיים כאלה ואחרים. הבחירה להשקיע כסף קטן ברכישת קרקע להשקעה ללא בדיקת תוכניות מתאר עלולה לגרום לכם להתמודד עם קרקע שלא תשלים את הליך השבחתה במשך שנים ארוכות.

בדקו את חלקות הקרקע הסמוכות לחלקה בה אתם מעוניינים

הנקודה השניה שחשוב שתכירו היא הקשר בין הליכי הפשרה מן העבר לבין הליכי הפשרה שעתידים להתרחש בעתיד. א.ב מוראנו בוחנים כל קרקע להשקעה בה הם מתעניינים בהתאם למיקומה ולתהליכי ההפשרה שחלו באזורים הסמוכים לה. כלומר, במידה ואתם מתעניינים ברכישת חלקה מספר 7, כדאי שתבדקו מה קרה בחלקות הסמוכות לה. במידה ואתם מזהים כי אכן חלקה מספר 6 הופשרה לא מזמן, קיים סיכוי סביר שגם חלקה מספר 7 עתידה לעבור הליך הפשרה דומה בתוך תקופת זמן שאינה ארוכה במיוחד. לעומת זאת, במידה ותגלו כי חלקה מספר 4 הופשרה, כנראה שחלקה מספר 5 טובה יותר מחלקה מספר 7 בשל היותה קרובה יותר לחלקה שהופשרה. חשוב להדגיש ולומר כי הבדיקות הללו אינן וודאיות ותמיד קיים סיכוי שיהיו קפיצות בין אזורים וחלקות בסדר הפשרתן. יתרה מכך, עצם הפשרתה של חלקה מספר 4 אינה מעידה בהכרח כי בעתיד חלקה מספר 5 אכן תופשר, תמיד קיים הסיכוי שהחלקה בה בחרתם לא תעבור את הליכי ההפשרה ממגוון רחב של סיבות. א.ב מוראנו מכירים מתוך ניסיונם את הדרכים הטובות והבטוחות ביותר להשקיע כסף קטן.

מחירי הקרקעות אומרים המון – כל מה שניתן להבין ממחיר הקרקע

הנקודה השלישית עליה חשוב לשים דגש טרם בחירתכם להשקיע כסף קטן בקרקע להשקעה היא מחירי הקרקעות. חשוב להבין כיצד ההשקעה בקרקעות בפרט ובעוד מגוון רחב של תחומים עובדת. ככל שהסיכון גבוה יותר, כך הרווח הפוטנציאלי גבוה יותר, וכן להיפך, ככל שההשקעה בטוחה יותר, כך הרווח הפוטנציאלי שלה נמוך יותר. נתון זה מלמד אותנו כי במידה והקרקע בה אנו מתעניינים זולה במיוחד, כנראה שפוטנציאל נרווח בה גבוה במיוחד (בשל העובדה הפשוטה כי היא נרכשת במצבה הראשוני עוד לפני כל הליך הפשרה כלשהו), מה שאומר כי הסיכון בה גבוה אף הוא. כלומר, ככל שמחיר הקרקע זול יותר, כנראה שסיכון ההשקעה גבוה יותר. ולכן, חשוב לקחת בחשבון את סיכוני ההשקעה במטרה לוודא כי אתם בוחרים להשקיע כסף קטן ברמת סיכון שאתם מוכנים לקחת. לא מעט אנשים מתפתים להשקיע כסף קטן ולקנות קרקע להשקעה במחירים זולים במיוחד, אך לא מבינים כי הם בעצם בוחרים בהשקעה בעלת פרופיל סיכון גבוה. כל שלב בהפשרתה של קרקע מעלה את ערכה בצורה משמעותית בשל העובדה הפשוטה כי היא הדרך הנכונה והבטוחה להשבחה מלאה והכפלת ואף שילוש ערכה. קרקע להשקעה במחירים זולים במיוחד היא כנראה קרקע שלא עברה שום הליך הפשרה ושגם התוכניות לעתיד לגביה אינן ברורות. מעבר לפרופיל הסיכון הגבוה בהשקעה זו, חשוב להבין כי גם משך תקופת ההשקעה צפוי להיות ארוך במיוחד עד לקבלת הרווח המיוחל. א.ב מוראנו יודעים להתאים את פרופיל הסיכון המתאים לכל משקיע ולבחור את נקרקעות בשלבים משתנים בהליך ההפשרה.

הדרך להשקיע כסף קטן בהצלחה גדולה

הנקודה הרביעית אשר משפיעה באופן ישיר על הדרך להשקיע כסף קטן בצורה נכונה בקרקע להשקעה היא בחינת כלל האזור מסביב לחלקת הקרקע בה אתם מתעניינים. ישנם לא מעט אזורים בכל רחבי הארץ אשר לא יופשרו לעולם בשל הימצאותם בקרבת מקום של בסיסים צבאיים, אזורים המיועדים לשטחי ציבור, מעבר פסי רכבת ועוד. בדיקה מעמיקה אשר לא לוקחת יותר מכמה דקות בודדות ברשת תאפשר לכם לאתר נכון ומדוייק את החלקה בה אתם מתעניינים ולוודא כי היא לא ממוקמת בסמוך למגוון אזורים אשר עלולים להשפיע על כל הליך הפשרתה. חשוב להדגיש ולומר כי המדינה רשאית להפקיע קרקעות מידי בעליהן לטובת צרכים ציבוריים. המדינה אומנם תפצה את בעלי הקרקע אך בסכום נמוך משמעותית מפוטנציאל הרווח שגרם לבעליה לרכוש אותה. א.ב מוראנו מקפידים לוודא כי כל הקרקעות בהן הם מתעניינים יהיו ממוקמות באזורים שעתידים לעבור הליך הפשרה ללא כל מפרע. אז רגע לפני שאתם בוחרים להשקיע כסף קטן באחת מאפשרויות השקעות קטנות באינטרנט, חשוב לוודא כי אתם מכירים היטב את כלל הנקודות שצויינו מעלה. היכרות מלאה עם כלל הטיפים ובחירת השקעות קטנות באינטרנט על פיהן תאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים בהצלחת ההשקעה שלכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן