א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו יצאתם לפנסיה זה הזמן להשקיע בנדלן

יצאתם לפנסיה? זה הזמן להשקיע בנדל"ן

היציאה לפנסיה היא עניין מאוד גדול עבור כל אדם, מצד אחד המון חששות כספיות, שכן מעתה המשכורת תהיה אחרת ולרוב הסכום יהיה קטן יותר ממה שרגילים אליו. לצד החששות האלו, ישנו חשש לא פחות גדול מה אעשה בכל הזמן הפנוי הזה? פנסיונרים רבים עלולים למצוא את עצמם במצב נפשי לא נעים כלל, זאת לאחר שהיו אנשים עסוקים והיוו חלק ממערך אנושי פעיל שתורם לקהילה, ובין לילה הם הופכים לאנשים חסרי מעש.

ובכן, לצד אלו שמתכננים לטרוף את העולם וליהנות מכל רגע, ישנם פנסיונרים שמחפשים את העשייה, ועדיין מעוניינים להמשיך לעבוד ולייצר הכנסה על אף גילם. אחת הדרכים הטובות לייצר הכנסה נוספת היא על ידי השקעה בנדל"ן.

לא רבים יודעים זאת, אך מגיל הפרישה ישנן הקלות מס רבות, אחת מהקלות המס היא בשיעור מס נמוך במיוחד עבור הכנסות פסיביות, הסיבה לכך נעוצה בכך שכל עוד אדם צעיר וכשיר לעבוד, המדינה תעודד לייצר הכנסה שתורמת לחברה, כאשר אדם כבר מבוגר ואינו כשיר לעבוד כמו בצעירותו, המדינה מאפשרת לו לייצר הכנסה פסיבית על ידי הורדת שיעורי המס בעשרות אחוזים ביחס לאדם צעיר.

אחת הדרכים הרווחיות ביותר ובעלות התשואה הגבוהה ביותר לייצר הכנסה פסיבית היא רכישת קרקעות, והשקעות בנדל"ן.

אין לי שום ידע בנדל"ן אני פוחד להפסיד

נכון, תחום הנדל"ן הוא תחום עצום, ואין דרך להשקיע נכון בקרקע בלי ללמוד מעט את הנושא, אבל זמן זה בדיוק מה שיש לאדם שפרש לגמלאות, זמן ללמוד ולעשות את ההשקעה הנכונה. נכון להיום, הכלכלה בישראל יציבה ואחת ההשקעות הנכונות ביותר להכנסה פסיבית היא בחלט רכישת דירה. כמובן שזה מצריך הון התחלתי מסוים, אך לאו דווקא הון התחלתי גדול כמו שנהוג לחשוב.

כיום אחת הדרכים לקבל תשואות מהשקעה נדלנ"ית היא על ידי רכישת דירה דווקא בפריפריה, גם בצפון וגם בדרום, המחיר של רכישה כזו יכול להסתכם בפחות מחצי מיליון שקלים וישנן תשואות די נוחות משימוש דיירים בנכס. כמובן שזהו רווח משני, הרווח הגדול באמת מתקבל מהעסקה דווקא לאחר מספר שנים וזאת מכיוון שהשבחת נכסים מתרחשת כמעט באופן אוטומטי כתוצאה מעליית שווי הדירות באזורים הללו.

אם כן, רכישת דירה בהון התחלתי של פחות מחצי מיליון שקלים אפשרית בהחלט, אך למצוא את העסקה הנכונה ואת ההזדמנות להשקעה נכונה זו עבודה בפני עצמה,. פנסיונרים רבים מבינים היום את כיוון שוק הנדל"ן ורוכשים נכסים במטרה ליצור לעצמם הכנסה פסיבית נוחה ולא פחות חשוב תעסוקה שמכניסה אקשן, הכנסה ועניין לחיים. עיינו עוד בפרוייקטים שלנו.

איך יודעים מתי עסקה נחשבת להזדמנות?

הדרך הנכונה "לתפוס" עסקה טובה היא לחפש, להישאר מחוברים, להתעדכן עם מתווכים או משרדי תיווך אשר מתמקצעים באיתור הזדמנויות ולהישאר תמיד עם היד על הדופק. אין זה אומר שכל עסקה היא סיפור הצלחה, חשוב לבדוק פרמטרים רבים טרם סוגרים עסקת נדל"ן, כמו תשתיות הבית, תכניות מיזם של העירייה או המועצה האזורית, רטיבות אם יש כזו וכו'.

נכס זול יכול להיות עסקת חייך אם תדע לבדוק הכל, או לחילופין טעות גדולה אם תתגלינה אחרי תקופה מסוימת בעיות שמצריכות טיפול יקר כמו רקיבות במערכת האינסטלציה שדורשות החלפה מלאה שלה, או בעיות בחשמל כאלו או אחרות. השקעה בנכסי נדל"ן בגיל גמלאות, היא בהחלט עסק ששווה בדיקה, ההון ההתחלתי כבר קיים בדרך כלל, כל שנותר לעשות הוא למצוא את ההזדמנות הנכונה וליצור הכנסה פסיבית שתיתן תשואה חודשית יפה.

חברת א.ב מוראנו – קרקעות, יזמות ושיווק נדל״ן.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן