א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה השקעות קטנות בנדל”ן

השקעות קטנות בנדל”ן – איפה להשקיע סכום של עד 500,000 ₪

אנשים רבים רוצים להשקיע בנדל"ן, ומהסיבה הזאת בשנים האחרונות השקעות נדל"ן הפכו להיות מבוקשות ביותר. החוכמה כמובן היא לדעת להשקיע את הסכום הכסף שיש ברשותכם במקום המניב ביותר, זה שתוכלו לעשות עליו את הרווח המקסימאלי.

אך בשנים האחרונות משקיעים גילו כי עם סכומים קטנים הם כמעט ולא יכולים לעשות כלום. אז על מנת שתדעו בדיוק אילו השקעות קטנות בנדל"ן קיימות עבורכם, החלטנו להרים את הכפפה. אם יש ברשותכם סכום של עד 500 אלף שקל, יש לכם בהחלט מה לעשות איתו. קחו לעצמכם כמה דקות על מנת שתוכלו לבחון את כל האפשרויות שקיימות עבורכם, כך שתוכלו לעשות את ההחלטה המושלמת עבורכם. את ההחלטה שתניב לכם את התשואה המקסימאלית בזמן הקצר ביותר.

ברגע שתבצעו את ההשקעה הנכונה תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את הסכום שיעמוד לרשותכם בפעם הבאה שתרצו להשקיע. אז כבר מבחר האפשרויות שיעמוד לרשותכם יהיה כמעט בלתי מוגבל, ותוכלו להשקיע כמעט בכל נכס נדל"ן שתרצו – בין אם מדובר על נכס בארץ או בחו"ל.

אפשרות ראשונה: רכישת קרקע חקלאית לפני הפשרה

במידה ואתם רוצים להשקיע בישראל, זאת אולי האפשרות היחידה שעומדת לרשותכם. רכישת קרקע חקלאית פרטית לפני שהיא הופשרה, ולחכות בסבלנות עד אשר תקבלו את כל האישורים והקרקע תופשר לבנייה. מדובר בתהליך עם סיכונים, אך ברגע שהוא מצליח התשואה והרווח שלכם יהיה פשוט מדהים, דבר שאפילו לא הייתם יכולים לדמיין.

אם אתם בוחרים באפשרות הזאת אתם צריכים לקחת בחשבון שתצטרכו להיות מאוד סבלניים. התהליך הזה יכול לקחת זמן רב, ואת התשואה מההשקעה שלכם תוכלו לראות אחרי כמה חודשים או אולי אחרי כמה שנים. אף אחד לא בדיוק יודע כמה זמן זה ייקח לתהליך, וכל קרקע חקלאית ייקח לה את הזמן הספציפי שלה – כך שאל תצפו לשמוע הבטחות או לקבל לוח זמנים מדויק.

אפשרות שנייה: רכישת דירה בחו"ל

אם אתם לא מאלה שחייבים להשקיע בישראל, האפשרות הבאה היא אולי הטובה ביותר שנוכל להציע לכם. רכישת דירה בחו"ל, דבר שלא תוכלו להרשות לעצמכם לעשות בישראל בגלל יוקר המחייה. אם תעשו בדיקה קצרה על נכסי נדל"ן בחו"ל תגלו כי העלויות שלהם נמוכות בהרבה בהשוואה לעלויות של נכסי הנדל"ן בישראל. לכן רכישת דירה היא בהחלט צעד נבון שתוכלו לעשות עם 500 אלף שקל.

כמובן שמוטב לרכוש דירה במקומות עם תיירות ענפה, כך שיהיה לכם קל להשכיר את הדירה ולקבל עליה את התשואה המגיעה לכם. אל תוותרו על המיקום של הדירה, ותנסו לבחור בדירה שלא תחייב אתכם להגיע אליה בכל כמה חודשים – תנסו לבחור בדירה חדישה שלא תצטרכו לתחזק אותה באופן קבוע.

אפשרות שלישית: רכישת נכס מסחרי בחו"ל

האפשרות האחרונה שנרצה לספק לכם עליה גם היא לא נמצאת בישראל, האפשרות הינה רכישת נכס מסחרי בחו"ל. תוכלו למצוא לא מעט חנויות גדולות וקטנות אשר עומדות בתקציב שלכם, וכך תוכלו לרכוש את אותו נכס ולהשכיר אותו לחברה או עסק מקומי. מדובר על צעד בטוח מאוד מכיוון שברוב המקרים יהיה מדובר על חוזים ארוכי טווח, כאלה שיספקו לכם שקט נפשי.

אך כמובן שאתם צריכים לדאוג כי החנות תהיה במיקום אטרקטיבי, מיקום שיגרום לחברות ולעסקים לרצות להשכיר את הנכס. גם אם בזמן ההתחלתי אתם לא מוצאים נכס מסחרי שכזה, אל תרימו ידיים. אם תעשו ויתורים זה עלול להביא לכך שתתקשו מאוד לראות רווח על הנכס.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן