א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה השקעה בקרקע או בנכס מסחרי

השקעה בקרקע או בנכס מסחרי? יתרונות מרכזיים

בשנים האחרונות לא מעט אנשים בעלי הון עצמי, מעדיפים להשקיע את הכסף שיש ברשותם בנכס מאשר לשמור אותו בבנק. ללא צל של ספק מדובר על צעד חכם שבעתיד יתברר גם כצעד שמאפשר לכם אפיק הכנסה נוסף שאולי לא חשבתם עליו.

אך נכון להיום ישנם מספר אפיקים שבהם תוכלו להשקיע – האפיק הראשון זהו האפיק שאותו כולם מכירים רכישת נכס מסחרי והאפיק השני שהוא קצת פחות שכיח זה רכישת קרקע חקלאית שבשלב מסוים תעבור הפשרה.

כמובן שלכל אחת מהאפשרויות הללו יש את היתרונות שלה, ועל מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם אתם צריכים לשקול את כל היתרונות. אז רגע לפני שתעשו החלטה כל כך חשובה, החלטנו להרים את הכפפה ולהסביר לכם אילו יתרונות קיימים בכל אחת מהאפשרויות הללו.

לאחר שתקראו את המאמר הזה יהיה לכם הרבה יותר קל להכריע – האם אתם צריכים להשקיע דווקא ברכישת קרקע או שמא רכישת נכס מסחרי זה אפיק ההשקעה האידיאלי עבורכם. לא משנה איזה החלטה תעשו, בסופו של יום אתם צריכים לקצור ממנה את הפירות.

כל היתרונות של השקעה בנכס מסחרי

אם עומד לרשותכם תקציב מוגבל, ככל הנראה שהנכס היחידי שתוכלו לרכוש יהיה נכס מסחרי. היתרון הבולט ביותר של נכס מסחרי זה החוזים ארוכי הטווח שתוכלו לחתום עליהם עם אנשי עסקים כאלה ואחרים. בעוד בנכסים פרטיים החוזים הם לרוב חוזים שנתיים, כאן מדובר על חוזים ארוכים שיכולים להקנות לכם שקט נפשי והכנסה בטוחה.

יתרון נוסף של רכישת נכס מסחרי זה שאתם יכולים לדעת בדיוק למי אתם משכירים את הנכס. כל חברה שמגיעה אליכם תוכלו בקלות למצוא עליה מידע באינטרנט, וכך להחליט האם אתם סומכים על אותה חברה או שמא מוטב לכם לשמור מרחק. היתרון הזה איננו קיים כאשר אתם רוכשים נכס רגיל ונדרשים להשכיר אותו לאנשים פרטיים שאין לכם שום דבר לדלות עליהם מידע מקדים.

כל היתרונות של השקעה בקרקע למכירה

אפשרות נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם כאשר עומד לרשותכם תקציב מוגבל זה רכישת קרקע למכירה. קרקעות למכירה זמינות במגוון רחב של דרכים ואפשרויות, אך יש להן יתרונות רבים שלא תוכלו למצוא כאשר אתם רוכשים נכס רגיל או נכס מסחרי.

היתרון הגדול ביותר ברכישת קרקעות למכירה זה התשואה הגדולה שצפויה לכם מיד לאחר הפשרת הקרקע. ברוב המקרים מדובר על זינוק של עשרות אחוזים, וישנם מקרים אפילו שמדובר על זינוק של מאות אחוזים. מדובר על נתונים שלא תוכלו למצוא כאשר אתם מבצעים השקעה בנכס מכל סוג שהוא.

יתרון נוסף זה הזמינות הגבוהה של קרקעות למכירה באזורים שונים ברחבי הארץ. אם בעבר המבחר היה דל, כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות אשר זמינות במיוחד עבורכם, וכל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור את האפשרות המועדפת עליכם.

אז מה עדיף – קרקעות למכירה או נכס מסחרי?

האמת שעל השאלה הזאת אי אפשר לתת תשובה חד משמעית. ההחלטה חייבת להיות החלטה על פי השקפת עולמו של המשקיע. לכל משקיע יש את העדפות שלו, והוא חייב להבין אילו מבין האפשרויות היא זאת שקוסמת לו בצורה הגבוהה ביותר.

אם מדובר על משקיע סובלני שרוצה לעשות תשואה גדולה מאוד ומוכן גם לקחת סיכונים אז הקרקעות למכירה יהיו האפשרות האידיאלית בעבורו. אך אם מדובר על משקיע שרוצה לראות תוצאות כאן ועכשיו והוא מעדיף שלא לקחת סיכונים אז רכישת נכסים מסחריים זוהי הבחירה הטובה בעבורו.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן