א.ב מוראנו לוגו
השקעה בטוחה לטווח ארוך

השקעה בטוחה לטווח ארוך – אספנו עבורכם את כל האפשרויות המבוקשות ביותר של אפיקי ההשקעה הבטוחים ביותר בעולם הנדל"ן

לא מעט אנשים כיום מחפשים אפיקי השקעה בהם הם  יוכלו להשקיע את כל כספם ללא סיכון גדול. הריביות האפסיות המוצעות בכל מסלולי החיסכון של הבנק מחייבות אנשים למשוך את כספם ולבחור לו יעד השקעה בהתאם לפרופיל המשקיע. אחת האפשרויות הטובות והשכיחות ביותר כיום העונה על ההגדרה השקעה בטוחה לטווח ארוך היא כמובן השקעה בנדל"ן. א.ב מוראנו עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומכירים היטב מגוון רחב של אפיקי השקעה בעולם הנדל"ן. אז אם גם לכם נמאס שכל חסכונותיכם מצליחים לצבור בעיקר אבק במסלולי החיסכון של הבנק או גרוע מכך, בחשבון העו"ש, אספנו עבורכם מספר אפשרויות של השקעה בטוחה לטווח ארוך שכדאי שתכירו. האפשרות הראשונה היא קרקע להשקעה. אפשרות זו מצליחה למשוך לא מעט משקיעים כיום משתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא הצורך בהון עצמי יחסית נמוך והסיבה השניה היא פוטנציאל רווח בין מאות אחוזים. קרקע להשקעה במצבה החקלאי לא עולה הרבה בשל העובדה הפשוטה שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד צורכי חקלאות. אם חשבתם שתקנו קרקע חקלאית במחירים מוזלים ותבנו עליה את בית חלומותיכם, טעות בידכם. הקרקע החקלאית חייבת לעבור לא מעט שלבים, תהליכים, בדיקות ואישורים בכדי שהיא תוכל לקבל את אישורי ההפשרה המיוחלים שיהפכו אותה לקרקע המיועדת לבנייה.

מדוע משקיעים רבים בוחרים להתחדש עם חלקת אדמה חקלאית שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד צורכי חקלאות? כל הסיבות שאתם חייבים להכיר

מסיבה זו גם פוטנציאל הרווח גדול כל כך. קרקע חקלאית נמכרת במצבה הגולמי ללא כל פיתוח או אפשרות בניה של בניינים, אזורים מסחריים או אף דירה בודדת ולאחר תום הליך ההפשרה, ניתן לבנות עליה שלל מבנים בהתאם לאישורים, מה שהופך אותה ליקרה הרבה יותר ומקפיץ את ערכה במאות אחוזים. אז למה לא כולם בוחרים להשקיע את כספם בקרקע חקלאית אתם שואלים? קרקע חקלאית היא לא תמיד השקעה בטוחה לטווח ארוך. במטרה ליהנות מהליך ההפשרה המיוחל ומאחוזי התשואה הגבוהים, המשקיע חייב לבחור נכון קרקע חקלאית המיועדת להפשרה ולהיתאזר בלא מעט סבלנות. גם בחירה נכונה של קרקע שעונה על מירב התנאים, עלולה לעבור את הליך הפשרתה רק בעוד מספר שנים. משקיע שבוחר לא נכון, יכול להישאר עם קרקע חקלאית לאורך עשרות שנים ולעיתים אף עם קרקע שלא תופשר לעולם. א.ב מוראנו מכירים היטב את כל הנקודות החשובות שיש לבחון לפני בחירת הקרקע כך שסיכויי ההצלחה של העסקה יהיו גבוהים במיוחד והיא תענה על ההגדרה השקעה בטוחה לטווח ארוך.

נדל"ן מניב – הכירו את אחת האפשרויות הוותיקות והבטוחות ביותר בכל עולם ההשקעות

אפשרות נוספת של השקעה בנדל"ן המוגדרת השקעה בטוחה לטווח ארוך היא נדל"ן מניב. עסקת נדל"ן מניב היא עסקה במסגרתה המשקיע רוכש דירת מגורים, משכיר אותה ונהנה מכספי השכירות החודשיים. אפשרות זו היא ההגדרה המדוייקת ביותר להשקעה בטוחה לטווח ארוך. לא מעט אנשים בישראל בוחרים להשקיע את כספם ברכישת דירת מגורים ונהנים משני מישורי רווח. המישור הראשון הוא כמובן השכירות החודשית והמישור השני הוא עליית הערך של דירות המגורים בישראל. כבר למעלה מעשור ששוק הנדל"ן בישראל נמצא בעלייה כמעט תמידית ודי אגרסיבית, מה שמאפשר למשקיעים רבים ליהנות מעליית ערך משמעותית. הסיבה לעליות הללו היא החוסר התמידי בדירות מגורים וכן קצב הגידול המהיר לעומת קצב הבנייה האיטי, מה שמגדיל את החוסרים. הגדלת החוסר פירושו הקטנת ההיצע לעומת הגידול בביקוש עקב הגידול הטבעי, מה שיוצר שוק נדל"ן שלא מפסיק לעלות. אז למה לא כולם בוחרים בהשקעה בטוחה לטווח ארוך ומתחדשים עם דירת מגורים להשקעה אתם שואלים? גם במקרה זה נדרשת מיומנות ומקצועיות לבחירה נכונה. א.ב מוראנו מלווים משקיעים רבים בדרך לבחירת השקעה בטוחה לטווח ארוך בעולם הנדל"ן. אז רגע לפני שאתם בוחרים את השקעה בטוחה לטווח ארוך, חשוב לענות על השאלה האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארץ או בחו"ל?

אז נדל"ן בישראל או דווקא מעבר לים? כל מה שחשוב לקחת בחשבון מעבר לאחוזי התשואה השנתיים

ראשית, לפני שנגע בתשובה לשאלה האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארץ או בחו"ל, חשוב לדעת שרוב השקעות הנדל"ן בחו"ל הן השקעה בטוחה לטווח ארוך בעסקאות נדל"ן מניב. א.ב מוראנו מכירים את כל שוק הנדל"ן גם בארץ וגם מעבר לים במדינות ובאזורים שונים. ההבדל המרכזי בין השקעות נדל"ן בארץ לבין השקעות נדל"ן בחול הוא המרחק. שיטת ההשקעה זהה אך המרחק הוא גורם משפיע ומשמעותי במיוחד שלעיתים מוציא את אפשרויות ההשקעה בחו"ל מההגדרה השקעה בטוחה לטווח ארוך. השקעה בטוחה לטווח ארוך בישראל אומנם תניב לכם אחוזי תשואה שנתיים מעט נמוכים יותר אך בכל זאת מומחים רבים בתחום ימליצו להתחיל להשקיע דווקא בישראל. הנגישות, הבטיחות והנוחות מכניסים את ההשקעה בישראל תחת הקטגוריה של השקעה בטוחה לטווח ארוך, מה שלא תמיד מתאפשר ברכישת דירה מעבר לים. אז אם גם אתם מחפשים אפיק השקעה שיהווה תחליף לריבית האפסית של הבנקים בכל מסלולי החיסכון או לצבירת האבק בחשבון העובר ושב שלכם, א.ב מוראנו ידעו לסייע לכם לבחור נכון השקעה בטוחה לטווח ארוך.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן