א.ב מוראנו לוגו

קרקע להשקעה בהוד השרון - אווירה פסטורלית

הוד השרון ידועה כעיר השומרת על צביונה הירוק והכפרי ומספקת לתושביה חיים עירוניים ברמה גבוהה עם אזורי מסחר ותעסוקה, מבנים למגורים והרבה שטחים הטובלים בטבע ירוק. חברתנו, רואה ברכישת קרקע להשקעה בעיר הוד השרון פוטנציאל גדול, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתכנית מתאר מאושרת ואשר תצא לפועל בזמן הקרוב, א.ב מוראנו מציעים לכם מגרשים למכירה מתוך פרויקט הר 1202 הוד השרון, השקעה בטוחה שאת התשואות שלה תוכלו לקצור בתוך מספר שנים.

מטרתה של תכנית מתאר זו אשר יזמה עריית הוד השרון, היא לפתח את חלקה הצפון מזרחי של העיר, לשפר את רמת החיים באזורי המגורים באזור זה ולהקים שכונת מגורים חדשה אשר תשתרע על שטח של 1280 דונם ותמנה כ- 4217 יחידות דיור למטרות מגורים ומסחר.

נשמח להיות בקשר

עיקריה של תכנית המתאר

מטרתו העיקרית של פרויקט הבנייה הר 1202 –הוד השרון הוא הרחבתה ופיתוחה של העיר על ידי בניית שכונת מגורים גדולה שתספק לתושביה תנאי חיים נוחים ואיכות חיים גבוהה, הן על ידי הקמתו של אזור מסחרי, השקעה בתעשייה עתירת ידע ומבנים ציבוריים והן על ידי הקצאה של קרקעות להשקעה המיועדות להקמתם של מרכזים קהילתיים, חניונים ציבוריים, מבני ספורט ונופש ושטחים ציבוריים פתוחים לכלל התושבים.

שטחים ייעודים למטרת מגורים, מסחר ותעשייה

בתכנית המתאר הוקצו שני אזורי מגורים ביניהם ישנה הקצאה של 20% ליחידות דיור קטנות אשר גודלן לא יעלה על 75 מ"ר כולל ממ"ד. בשל קרבתה של הוד השרון למוסדות אקדמיים גבוהים, ישנו ביקוש גם ליחידות דיור קטנות ועל כן ישנה התחייבות לבנייתן של יחידות אלו.

אזור נוסף למטרת מגורים, יתיר באישור הועדה המקומית הקמתם של בתי עסק אשר אינם מהווים מטרד כלשהו לאוכלוסייה המתגוררת לידם בקומות הקרקע. בנוסף להיתרים הללו תינתן הרשאה להקמתם של מרכזי תעשייה עתירת ידע כגון: בתי תוכנה, מרכזי הכשרה טכנולוגית, חממות טכנולוגיות ומשרדים עסקיים לבעלי מקצועות חופשיים. כמו כן, יוקם מרכז מסחרי בו ירוכזו מירב החנויות ובתי העסק ויהווה מקום מפגש לתושבי השכונה.

א.ב מוראנו - קרקע להשקעה בהוד השרון

שטחים ייעודיים להקמתם של מבנים ומוסדות ציבוריים

לנוחיותם של תושבי השכונה תותר בנייתם של מבנים ציבוריים המספקים שירותים לקהילה ועונים על צרכיה כגון: מוסדות חינוך, מרפאות ונותני שירותי בריאות, מוסדות קהילתיים ומבני דת, כל אלו ייבנו ויקצו בהתאם לצורכי האוכלוסייה אשר תתגורר בשכונה.

שטחים ציבוריים פתוחים

כחלק מצביונה המיוחד של הוד השרון המשלבת בין עיר לכפר, תכנית המתאר של הפרויקט שואפת לשמר זאת, על כן שטחים רבים בפרויקט הר-1202 הוד השרון מיועדים לגינון, שימורן של חורשות, סלילתם של שבילים להולכי רגל ולרוכבי אופניים באזורים נרחבים ובאווירה כפרית, והשקעה בנראות השכונה מבחינת אדריכלות נוף.

מבנים המיועדים לספורט ונופש

התפתחותה של הוד השרון במשך השנים, משכה אל העיר אנשים רבים וכיום מאופיינת הוד השרון באוכלוסייה מגוונת מאוד, אחד הדברים שעריית הוד השרון הציבה לעצמה למטרה היא שימור איכות חיים גבוהה והקצאה של מקומות לבילוי ונופש. גם בפרויקט ישנה שימת דגש לפיתוחם והקמתם של מבנים אשר יספקו חיי קהילה עשירים ומגוונים, מגרשי ספורט שונים, חדרי כושר ומכוני יופי, בריכות שחייה, מרכזי תרבות, אולמות כנסים ומופעים, בתי קפה ומסעדות, כל אלו במטרה לייצר חיי קהילה תוססים ומעניינים וחיים אישיים מספקים ורוויים.

אנו בא.ב מוראנו רואים בפרויקט זה הזדמנות מצוינת לעסקה מניבה ונשמח לתת פרטים נוספים על רכישת קרקע להשקעה בפרויקט זה.

קרקע להשקעה בהוד השרון - שאלות ותשובות

אם אתם עומדים לרכוש קרקע להשקעה בהוד השרון, ככל הנראה אתם תהיו עם לא מעט לבטים כי מדובר על השקעה כספית גדולה. לכן חשוב מאוד שתכירו את כל הדברים הקטנים שאליהם אתם חייבים להיות מודעים טרם הרכישה. הדברים הללו הם…

אתם עומדים לרכוש בקרוב קרקע להשקעה בהוד השרון? אנו נשמח ללוות אתכם לכל אורך התהליך. אחת מהשאלות המשמעותיות ביותר שעולות בקרב המשקיעים שלנו זה האם הם צריכים להוציא אישורים מיוחדים טרם הרכישה? אז אנו שמחים לבשר לכם…

אתם מרגישים שאתם לא בדיוק יודעים אל מי אתם יכולים לפנות טרם רכישת קרקע להשקעה בהוד השרון? תחושת חוסר האונים הזאת מלווה לא מעט משקיעים שמרגישים כי אין להם תמיכה. אך לשמחתכם יש לכם אל מי לפנות, אנו ממליצים לכם לפנות אל….

לא לכל האנשים יש מספיק כסף על מנת לרכוש קרקע להשקעה בהוד השרון. יש כאלה שאפילו החסכונות שאותם הם צברו לאורך השנים אינם מספקים, ולכן האפשרות היחידה היא הלוואה מבנק או מגורם חוץ בנקאי. נכון להיום יש באפשרותכם את היכולת…

דילוג לתוכן