א.ב מוראנו לוגו

מגרשים למכירה בהוד השרון – השקעה לטווח ארוך

רכישת קרקע להשקעה היא עסקה לטווח ארוך, הפשרת קרקע חקלאית לצורך בנייה טומנת בחובה תהליך ארוך, אשר דורש אורך רוח והבנה עמוקה בשוק הנדל"ן, א.ב מוראנו מספקת שירות מקצועי ומידע אמין ומעמיק בכל הנושא של הפשרת קרקעות ורכישת מגרשים פוטנציאלים למכירה. אנשי המקצוע שלנו מתמחים באיתור עסקאות עם פוטנציאל מימוש גבוה ובאיתור פרויקטים אשר נמצאים בתהליכים מתקדמים ומלווים בתוכניות מתאר מחוזיות מפורטות ומאושרות שמתוכננות לצאת לפועל בתוך מספר שנים ולהניב תשואות גבוהות לרוכשים שידעו לנצל הזדמנויות אלו.

נשמח להיות בקשר

מגרשים למכירה בהוד השרון – לגור בעיר להרגיש בכפר

מאז ומתמיד, הוד השרון נחשבה לעיר באווירה כפרית וירוקה, בשנים האחרונות עריית הוד השרון יוזמת פרויקטים רבים אשר מטרתם לשמר ואף להעצים את צביונה הירוק של העיר, בין מיזמי העירייה הוקמו פארקים וגינות ציבוריות רבות כשהבולט ביניהם הוא כמובן פארק הוד השרון אשר בסיום הקמתו ישתרע על שטח של כ 1700 דונם ויהיה הפארק האקולוגי הגדול ביותר בארץ.

עריית הוד השרון נחשבת לעירייה אשר מקפידה לשים את חיי הקהילה ושמירה על איכות הסביבה והטבע במרכז העניינים ובראש סדר העדיפויות שלה, ובכך שואפת לשמר את צביונה של העיר כעיר כפרית עם איכות חיים גבוהה לתושביה וחיי קהילה עשירים. בין היתר היא עושה זאת על ידי הצטרפות למיזמים שונים אשר מטפחים תחומים אלו. זו אחת הסיבות המרכזיות שישנה עלייה קבועה בקצב גידול האוכלוסייה בעיר ומשקיעים רבים מחפשים נכסים ושטחים לרכישה בעיר.

מגרשים למכירה בתכנית הר 1202 הוד השרון

בין מיזמיה של עריית הוד השרון ישנה תכנית מתאר מאושרת מיולי 2015 הר 2012 הוד השרון אשר מיועדת להקמתה של שכונת מגורים אשר תתפרש על שטח של כ- 1000 דונם ותכלול הקמתם של למעלה מ 4000 יחידות דיור למטרות מגורים, שטחים המיועדים למסחר, מוסדות ציבוריים לשירות התושבים ושטחים המיועדים לבנייתם של מגרשי ספורט ונופש. התכנית מפורטת ומאושרת ועתידה לצאת לפועל בתוך פרק זמן לא רב ובמסגרתה מציעה מגרשים למכירה בהוד השרון המיועדים לבניית מבני מגורים ומסחר וניתנים לרכישה גם בקבוצות רכישה.

א.ב מוראנו מגרשים למכירה בהוד השרון

א.ב מוראנו רואה בפרויקט זה השקעה נבונה ובטוחה עם פוטנציאל גדול ליצרית תשואות גבוהות בתוך מספר שנים, מיטב המומחים בחברתנו, מפעילים את כל האמצעים הכשרים לאיתור הפרויקטים האטרקטיביים ובעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר למימוש עבור קהל לקוחותינו ונמצאים עבורכם עם כל הידע הנדרש לרכישה נבונה ומניבה.

דילוג לתוכן