א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו השקעות נדלן קטנות

לאלו שרוצים להתנסות: השקעות נדל"ן קטנות

כיום בניגוד לפעם, אנו לא צריכים לחכות ולראות אם הכסף מהבנק שלנו צובר ריבית יפה. כיום ישנם עשרות אפיקים רווחים אף יותר אשר יספקו לנו תשואות גבוהות במיוחד. אחד האפיקים האלו הם השקעות נדל"ן קטנות. תחום הנדל"ן מגוון ומדובר במלאכת מחשבת של ממש לפני כל השקעה. מצד אחד אנו מחפשים להשקיע נדל"ן שיניב תשואה יפה באמצעות השכרה או מכירה, מצד שני אנו מחפשים כמה שפחות אפיקי סיכון ולהעלות את רמת הוודאות.

השקעות נדלן קטנות: לא רק לבעלי יכולת

בניגוד לדעה הרווחת, השקעות נדלן הם לא רק לבעלי יכולת ולמשפחות אצולה. השקעות נדלן קטנות לא מחייבות השקעה של מיליונים. ניתן למצוא בתחום השקעות הנדל"ן השקעות גם למעוטי יכולת או לחילופין חברה צעירים עם הון התחלתי קטן יחסית. בעזרת הכוונה של בעל מקצוע תוכלו לקבל פרטים אודות השקעה בסכומים נמוכים ולבנות את ההשקעה שלכם בהתאם למצב הכלכלי שלכם ופרמטרים נוספים.
במדינות רבות בעולם לדוגמא הונגריה, בודפשט. ניתן להתחיל לקנות דירה של 2 חדרים החל מ – 190 אלף ש"ח. במחיר של כ-5 דירות בבודפשט תוכלו לקנות דירה אחת בתל אביב.

השקעה בקרקעות: כל הדרך עד לדירה

כאשר אנו מדברים על רכישת דירה בישראל, אנו מדברים על נושא כאוב לעשרות זוגות צעירים ואף משפחות עובדות. מחירי הדירות עלו משמעותית ב – 133% בעשור האחרון ומסתמן שאנחנו עדיין במגמת עלייה. אחד מהדרכים שזוגות צעירים ומשפחות עושים על מנת להגיע אל היעד הנכסף – דירה בישראל, הוא השקעה בקרקעות. בשונה מקניית דירה קרקע יכולה להיות אופציה טובה לבעלי הון התחלתי קטן, בסכומים של בין 100-500 אלף ש"ח תוכלו לרכוש קרקע להשכרה באזורים אטרקטיבים בארץ. בעזרת ליווי נכון תוכלו בתוך כמה שנים להפוך את ההשקעה הקטנה הזו להשקעה עם תשואות גבוהות, לרכוש דירה בישראל ולהמשיך להשקיע בקרקעות לעתיד הפיננסי של ילדיכם.

אם יש באפשרותכם להשקיע סכום כסף של בין 100-500 אלף שקל, תוכלו באמצעות קרקעות להשקעה להכפיל ובמקרים מסוימים לשלש ויותר את סכום ההשקעה. בסכום של 200 אלף ש"ח לא תוכלו לקנות דירה במרכז, אפילו לא בפריפריה. התחייבות לכל החיים למשכנתא גם לא נראית אופציה זוהרת בהתחשב שאתם עדיין בין עבודות, מנסים להיכנס להריון ולא יודעים מה יקרה בעתיד. בעת רכישת קרקע להשכרה תוכלו לרכוש קרקעות במחיר זול מאוד, רוב הקרקעות הזולות יהיו קרקעות אשר נמצאות בהליך של אישורי בנייה. בעת קבלת אישורי הבנייה מחיר הקרקע יעלה משמעותית, תתחילו לקבל הצעות מיזמים או אפילו לבנות בעצמכם. זה יכול להיות דירה, חניון קטן ומשפחתי לרכבים ועוד.

השקעות נדלן קטנות – רק באמצעות בעל מקצוע

כאשר אנו חושבים על השקעות נדלן קטנות עלינו להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה בתחום. בסופו של יום אנו משקיעים את הכסף שלנו, אין זה משנה אם מדובר ב-100 אלף שקל ש"ח או במיליון שקלים. בעזרת הכוונה נכונה שניהם יוכלו להמיר את עצמם למיליוני שקלים של תשואה. בעזרת יעוץ עם בעל מקצוע נוכל להתאים בצורה הטובה ביותר את אפיקי ההשקעה. בהנחה ונרצה להשקיע בקרקע להשקעה נשב יחד עם בעל המקצוע על כל האפשרויות, מה הוא אופי ההשקעה שלנו, מצבנו הכלכלי, אופיו של הלקוח – חשיבות רבה לצורת החיים, האם מדובר בשכיר, עצמאי, משפחה עם ילדים, זוג צעיר. בהנחה ונבחר בהשקעות נדל"ן בחו"ל נצטרך לחשוב איזה אפיק השקעה יתאים לנו יותר – נכס מניב שחי ובועט או שמא להשקיע בפרויקט חדש.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן