א.ב מוראנו לוגו

ביאליק על הפארק

תכנית ביאליק על הפארק, היא תכנית בשטח של כ- 950 דונם להקמת שכונת מגורים בת כ- 4,730 יח"ד בבנייה רוויה למגדלים בני 8-22 קומות. השכונה, עתידה לקום בסמיכות לשכונת גבעת הרקפות, אשר נחשבת לשכונה החדשה והיוקרתית ביותר של קריית ביאליק. 

file shared

יזם התכנית

עיריית קריית ביאליק

home 3

מספר יח"ד

כ- 4,730 יחידות דיור

new construction

שטחי מסחר

כ- 61,624 מ"ר 

briefcase 24

שטח תעסוקה

כ- 10,400 מ"ר

maximize area

שטח התכנית

כ- 950 דונם

priority lowest

סטטוס תכנוני

תכנית מתאר מאושרת מיום 10/02/15.

פרויקט ביאליק על הפארק ממוקם בקרית ביאליק, סמוך לשכונת הרקפות החדשה והיוקרתית והיום יש הזדמנות לרכוש בפרויקט קרקע להשקעה שבקרוב מאוד היא תופשר ואפשר יהיה לבנות עליה גם בנייני מגורים, גם מבנים מסחריים, גם מבני תעסוקה ויהיה בה גם פארק ראשי, המחובר לפארק העירוני. קרקע למגורים היא בעלת תשואה בטוחה והיא נחשבת העסקה הבטוחה, הכדאית והרווחית ביותר בשוק הנדל"ן. היתרון של הקרקע הוא המיקום המעולה שלה. במהלך רכישת קרקע חשוב לוודא את מיקום הקרקע ומיקום טוב נחשב למיקום שקרוב לעיר או לעורק תנועה ראשי. הקרקע היא גם משאב וגם נכס, הבעלות עליו היא דבר מוגדר והשטח השייך לבעליו מסומן באופן מדויק במפות.

ביאליק על הפארק הוא פרויקט הכולל שכונת מגורים בת כ-4,730 יח"ד, בבניה רוויה למגדלים בני 8-22 קומות, שטחי מסחר ותעסוקה. שטח הפרויקט הוא כ-950 דונם. בנוסף, יוקם פארק שכונתי ראשי המתחבר אל הפארק העירוני, קרית ספורט ועוד שירותים ציבוריים. השכונה תוקם בסמוך לשכונת הרקפות, הנחשבת לשכונה החדשה והיוקרתית ביותר בקרית ביאליק. פרויקט ביאליק על הפארק גם נמצא קרוב לכביש 79 ולכביש עוקף קריות, שאלו עורקי תנועה ראשיים באזור הקריות והצפון בכלל, המיקום מעולה והגישה אליו נוחה לתושבי חיפה, הקריות, הגליל וכל אזור הצפון. למי שרוכש קרקע בפרויקט יהיה גם רווח בטוח וגם רווח גדול.

לקוחות 
ממליצים
Tamara
Tamara
ממליץ מקומי · 43 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מוראנו - ממליצה ממליצה ממליצה. אנחנו גרים במרכז הארץ וחיפשנו קרקע להשקעה או מגרשים למכירה בצפון הארץ (הון עצמי שלנו לא בדיוק מאפשר לקנות דירה ללא משכנתא במרכז אז החלטנו להשקיע בקרקעות למכירה ולא מצטערים על כך). לא היה ממי לקבל המלצות כי קרובינו לא בקיאים בתחום אז חיפשנו באינטרנט. הגענו לא.ב מוראנו אחרי ששוחחנו כבר עם שתי חברות אחרות שעוסקות בתחום ואהבנו את השירות (כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה) ואת ההסבר הקצר שקיבלנו. לא קל להגיע להחלטה אך בחברת א.ב מוראנו באמת שמנסים לעזור, להקל ולהסביר על כל שלב ושלב בתהליך. מקווה שזו ההתחלה של דרך ונוכל להשקיע ולהרוויח עוד וכמובן שנעשה את זה עם חברת מוראנו.
לירן סבן
לירן סבן
7 סקירות
googleקרא עוד
הייתי השבוע בפגישה אצלהם ומצאתי הזדמנות מטורפת לקרקע בהוד השרון, אחרי התייעצות עם האישה הלכנו על זה בכל הכוח! שירות טוב והם חבר׳ה מאוד אמינים!
גלעד חיים אריאל
גלעד חיים אריאל
88 סקירות
googleקרא עוד
על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים. השקעה בקרקע לעומת זאת לדעתי בחירה נכונה ולכן ניגשתי לא.ב .מוראנו ורכשתי קרקע .שירות יוצא מן הכלל, מומלץ
Kfir yahav‏
Kfir yahav‏
5 סקירות
googleקרא עוד
דיברתי עם לידור בטלפון לגבי קרקע למכירה, רציתי לדעת איזה גוש ואיזה חלקה. קיבלתי שירות מצויין ומקצועי!
הודיה גבאי
הודיה גבאי
5 סקירות
googleקרא עוד
זרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום! השירות של א.ב מוראנו פשוט מעולה. הם עזרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום!
AHARON SABAG
AHARON SABAG
21 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מורנו חברה אמינה, מקצועית,צוות מעולה, ליווי סופר מקצועי, מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ עליהם בחום,רואים תוצאות חיוביות בפרק זמן קצר. יישר כח לאהרן והצוות.
דני אברהמי
דני אברהמי
58 סקירות
googleקרא עוד
אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות.
הקודם
הבא

מן העיתונות

א.ב מוראנו מאמר קרקע חקלאית למכירה
א.ב מוראנו מאמר קרקע להשקעה בקריית ביאליק

ביאליק על הפארק - שאלות ותשובות

מהי תוכנית ביאליק על הפארק?

על מנת שתוכלו לעשות צעד קדימה אל עבר החלום שלכם, עליכם להכיר לעומק את תוכנית ביאליק על הפארק. לכן אנו כאן על מנת לספק לכם בצורה ברורה וישירה את כל הפרטים הרלוונטיים על התוכנית עצמה. אז ביאליק על הפארק היא תוכנית…

האם הקרקע מופשרת במסגרת תוכנית ביאליק על הפארק?

על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם, עליכם להבין האם הקרקע מופשרת במסגרת התוכנית. באופן כללי בתוכנית ביאליק על הפארק הקרקע איננה מופשרת. אך אין לכם מה להיכנס לפאניקה או להתחיל לחפש תוכניות אחרות מכיוון…

כמה יעלה לרכוש קרקע במסגרת תוכנית ביאליק על הפארק?

אם החלטתם כי תוכנית ביאליק על הפארק היא התוכנית המושלמת עבורכם, כעת אנו עוברים לשלב הפרקטי של בחירת הקרקע שמתאימה לכם. המחיר של כל קרקע משתנה בהתאם למספר רב של פרמטרים, בין הפרמטרים שמשפיעים על המחיר יש…

דילוג לתוכן